Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! Har lite smått börjat träna western med min kallblodskorsning. Har börjat fundera på att kanske kanske prova tävla någon...
Svar
13
· Visningar
4 992
Western Hej. Slänger in en efterlysning här.. Har just köpt mig en skäck, vid namn 4Hell. Har okänd härst i passet men har luskat lite och...
Svar
16
· Visningar
5 290
Senast: hermulen
·
Körning Min inköpta rockard har ingen svängel. Har ni tips på någon prisvärd och enkel att köpa? Eller har ni gjort egna? Ska passa till stor...
Svar
10
· Visningar
3 270
Senast: linetta
·
Islandshäst Är sugen på att betäcka med Prins så om det är någon därute som äger eller rider en avkomma efter honom får ni gärna dela med er! Obs...
Svar
10
· Visningar
3 889
Senast: Irina
·
Dressyr Hej! En lite fråga. Är anmäld till en dressyrtävling och står som nr 2 i reservlistan. Tävlingen är om 6 dagar och det är fortfarande...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Hedwig
·
Dressyr Ja som rubriken lyder, vad är inne nu i dressyrvärlden?? Modet ändras ju lite hela tiden, så vad är hot och vad är not inom dressyr nu...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 837
Senast: fio
·
Körning för rockard, finns det?
Svar
1
· Visningar
1 287
Dressyr Såg att Tinne Vilhelmson brukar ha en GPA hjälm på träning. Någon som vet vilken modell hon har? :)
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: WBanna
·
Western Jag ska vara funktionär på ryttar-vm i Normandie om drygt en månad. Jag kommer att vara placerad på arenan där bland annat...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: _FiA_
·
Islandshäst ni som importerat från island hur gick de tilloch vad kostade.. kompisen vill ev ta hem ett hingst föl nu i vinter (under 1 år gammal)...
Svar
4
· Visningar
1 096
Senast: Askur
·
Hoppning Vad är skillnaden mellan GPAs modeller, Tone on Tone, Air speed och GPA pikeur eller är det samma hjälm? :)
Svar
0
· Visningar
539
Senast: firren
·
Western Jag och en kompis är sugen på prova western "på riktigt" dvs åka iväg en helg och rida duktiga hästar för kunniga tränare. Nån som har...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: emmas
·
Körning Är det någon här som har den rockarden? Vad tycker ni om den? Nöjd/ missnöjd? :) Funkar den till lättare dressyrkörning och skogsmulle-...
Svar
4
· Visningar
2 768
Senast: -Catherine-
·
Tävling Efter att ha tittat på ponnyhoppning på elitnivå igår, så undrar jag om min c-ponny verkligen är en c-ponny, för de b-ponnies som...
Svar
7
· Visningar
5 233
Senast: Marty
·
Dressyr Hästen jag rider just nu har nyligen lärt sig att flytta sidvärts, hon flyttar relativt bra i skritten åt båda håll men då vi kommer...
2
Svar
25
· Visningar
3 266
Senast: Trissa
·
Fälttävlan Klasser, höjder, hur tar man ft-kort mm, nu äntligen med info! Nu har jag fått två pm med önskamål om en nålad tråd med information om...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
71 084
Senast: Buck
·
Trav Hej! Har en shettis som jag kvalat till ponnytrav. Ska snart startas. Jag har själv märkt av att hon inte riktigt förstår vad man gör...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: FridaBL
·
Trav Eh, heter de ens så, hjärnslätt. Delen som går på ryggen och runt svansen ;) Köpt rockard och fick en remsele på köpet (i jättebra...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Holger
·
Körning Har skaffat mig ett litet russ, han är bara två år än men vill gärna köra honom i framtiden och tänker mig då både med en rockard, släde...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Lolita
·
Trav Hej! Jag fick idag nyheten att en av mina favorithästar Rolf East ska ha förolyckats på Sundbyholm igår. Jag har sökt på varenda...
Svar
1
· Visningar
1 176
Senast: Holger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka