Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning för rockard, finns det?
Svar
1
· Visningar
1 287
Dressyr Såg att Tinne Vilhelmson brukar ha en GPA hjälm på träning. Någon som vet vilken modell hon har? :)
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: WBanna
·
Western Jag ska vara funktionär på ryttar-vm i Normandie om drygt en månad. Jag kommer att vara placerad på arenan där bland annat...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: _FiA_
·
Islandshäst ni som importerat från island hur gick de tilloch vad kostade.. kompisen vill ev ta hem ett hingst föl nu i vinter (under 1 år gammal)...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Askur
·
Hoppning Vad är skillnaden mellan GPAs modeller, Tone on Tone, Air speed och GPA pikeur eller är det samma hjälm? :)
Svar
0
· Visningar
537
Senast: firren
·
Western Jag och en kompis är sugen på prova western "på riktigt" dvs åka iväg en helg och rida duktiga hästar för kunniga tränare. Nån som har...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: emmas
·
Körning Är det någon här som har den rockarden? Vad tycker ni om den? Nöjd/ missnöjd? :) Funkar den till lättare dressyrkörning och skogsmulle-...
Svar
4
· Visningar
2 768
Senast: -Catherine-
·
Tävling Efter att ha tittat på ponnyhoppning på elitnivå igår, så undrar jag om min c-ponny verkligen är en c-ponny, för de b-ponnies som...
Svar
7
· Visningar
5 212
Senast: Marty
·
Dressyr Hästen jag rider just nu har nyligen lärt sig att flytta sidvärts, hon flyttar relativt bra i skritten åt båda håll men då vi kommer...
2
Svar
25
· Visningar
3 257
Senast: Trissa
·
Fälttävlan Klasser, höjder, hur tar man ft-kort mm, nu äntligen med info! Nu har jag fått två pm med önskamål om en nålad tråd med information om...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
71 039
Senast: Buck
·
Trav Hej! Har en shettis som jag kvalat till ponnytrav. Ska snart startas. Jag har själv märkt av att hon inte riktigt förstår vad man gör...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: FridaBL
·
Trav Eh, heter de ens så, hjärnslätt. Delen som går på ryggen och runt svansen ;) Köpt rockard och fick en remsele på köpet (i jättebra...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Holger
·
Körning Har skaffat mig ett litet russ, han är bara två år än men vill gärna köra honom i framtiden och tänker mig då både med en rockard, släde...
Svar
0
· Visningar
509
Senast: Lolita
·
Trav Hej! Jag fick idag nyheten att en av mina favorithästar Rolf East ska ha förolyckats på Sundbyholm igår. Jag har sökt på varenda...
Svar
1
· Visningar
1 174
Senast: Holger
·
Dressyr Jag har inte ridit dressyr på minst 12 år. Skolade om mig till westernryttare och har varit i den världen sedan dess. Men nu har min...
Svar
8
· Visningar
1 374
Dressyr Har ni rena teorilektioner? Går ni såna kurser? Läser ni mycket böcker själva? Tycker ni om att dissekera, analysera och fundera kring...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 743
Senast: tuaphua
·
Körning Är just nu uppe och dansar bland de rosa molnen och känner mig helt överlycklig! Fick för några dagar sedan frågan om jag ville få en...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Pinkilly
·
Islandshäst Ja nu startar jag en ny född 2008 tråd för Islandshästar eftersom forumet ändrats tillbaka.:) Här kan vi följa allt som händer med...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
124 616
Senast: Tippie
·
Islandshäst Hej!:) Finns säkert massor med kunniga människor här som är bra på tölt, så hjälp mig!! Det är såhär, jag har en fyrgångare med väl...
Svar
18
· Visningar
2 660
Senast: Boj
·
Islandshäst Om man ska köpa en insutten unghäst vad kan man titta på? Är det för mkt att leta efter stora rörelser i hagen? Kollar förstås efter bra...
Svar
10
· Visningar
2 593
Senast: valvis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama