Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag har inte ridit dressyr på minst 12 år. Skolade om mig till westernryttare och har varit i den världen sedan dess. Men nu har min...
Svar
8
· Visningar
1 376
Dressyr Har ni rena teorilektioner? Går ni såna kurser? Läser ni mycket böcker själva? Tycker ni om att dissekera, analysera och fundera kring...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 752
Senast: tuaphua
·
Körning Är just nu uppe och dansar bland de rosa molnen och känner mig helt överlycklig! Fick för några dagar sedan frågan om jag ville få en...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: Pinkilly
·
Islandshäst Ja nu startar jag en ny född 2008 tråd för Islandshästar eftersom forumet ändrats tillbaka.:) Här kan vi följa allt som händer med...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
124 645
Senast: Tippie
·
Islandshäst Hej!:) Finns säkert massor med kunniga människor här som är bra på tölt, så hjälp mig!! Det är såhär, jag har en fyrgångare med väl...
Svar
18
· Visningar
2 666
Senast: Boj
·
Islandshäst Om man ska köpa en insutten unghäst vad kan man titta på? Är det för mkt att leta efter stora rörelser i hagen? Kollar förstås efter bra...
Svar
10
· Visningar
2 597
Senast: valvis
·
Hoppning Vad ska en sådan kunna? Vad är det normalt för bedömningar/arbetsuppgifter som ska göras? Stämmer det att sjukvårdaren formellt inte...
Svar
3
· Visningar
4 706
Senast: Vira
·
Dressyr Hur mäts bågen på Königs stövlar? Det står 53 olika, när jag mäter baktil på stöveln är de ca 49-50cm och insidan där de är som lägst är...
Svar
0
· Visningar
684
Senast: firren
·
Islandshäst Någon som vet om man kan kolla på sändningarna från SM på Horse1 senare? Jag missade nämligen när det sändes live och vill så gärna se...
Svar
5
· Visningar
966
Senast: Saeta
·
Körning Vi håller på och fixar till en gammal lastvagn som vi ska ha ute till prydnad. Och nu när jag börjat plocka i delarna så ser jag att den...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: alias
·
Fälttävlan Jag funderar på att skaffa mig en till häst framåt nästa vår. Men jag är osäker på hur mycket pengar jag behöver spara ihop till för att...
Svar
0
· Visningar
926
Senast: Trolldruva
·
Dressyr Hej! Första tävlingen på onsdag, nervöst! Funderade på vad jag behöver ha med mig till sekretariatet, bara passet? Måste jag anmäla mig...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: warg
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Hej! Jag måste ha lite råd här.. De är så här.. Uhh de här är jätte jobbigt för mig.. Men iaf, jag har haft min islandshäst i 2 år nu. (...
Svar
6
· Visningar
1 369
Körning Ja som rubriken låter, har ni lås till era vagnar? typ hjullås? jag har mina inne i en lada mina vagnar men dr står de dessvärre olåsa...
Svar
5
· Visningar
1 066
Dressyr Hej! Är det någon som vet en bra sida där det står om kommande tävlingar, inte så stora som typ Falsterbo horse show o dom men gärna där...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Maoam
·
Distans Saknar en sådan här tråd, så då startar jag en! ;) Om jag läst rätt så blir det inga norrländska ritter i år, förutom Wången som går...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
16 849
Senast: Majorn
·
Islandshäst Jag tycker att det alltid, men framförallt nu, är väldigt otydligt. Hur länge får man tävla "lätt-klass", alltså T8/V5, med sin häst...
2
Svar
21
· Visningar
3 314
Senast: kryddelydd
·
Hoppning Jag vet att detta ska stå i TR, men jag blir inte riktigt klok på det jag läser i TR jämfört med de svar jag får när jag googlar. I TR...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Jeps
·
Islandshäst Skjöldur som aldrig någonsin har kliat sig förr är på ett nytt ställe nu, och han har börjat klia sig lite i manen. Det är inte så illa...
Svar
4
· Visningar
2 080
Senast: tara
·
Islandshäst Hur mycket hö äter era hästar om dagen? Eller går dem på bete nu eller kombinerar ni med både bete och hö? Vad ger ni dem för kraftfoder...
Svar
17
· Visningar
8 538
Senast: Minett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka