Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Vad ska en sådan kunna? Vad är det normalt för bedömningar/arbetsuppgifter som ska göras? Stämmer det att sjukvårdaren formellt inte...
Svar
3
· Visningar
4 703
Senast: Vira
·
Dressyr Hur mäts bågen på Königs stövlar? Det står 53 olika, när jag mäter baktil på stöveln är de ca 49-50cm och insidan där de är som lägst är...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: firren
·
Islandshäst Någon som vet om man kan kolla på sändningarna från SM på Horse1 senare? Jag missade nämligen när det sändes live och vill så gärna se...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Saeta
·
Körning Vi håller på och fixar till en gammal lastvagn som vi ska ha ute till prydnad. Och nu när jag börjat plocka i delarna så ser jag att den...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: alias
·
Fälttävlan Jag funderar på att skaffa mig en till häst framåt nästa vår. Men jag är osäker på hur mycket pengar jag behöver spara ihop till för att...
Svar
0
· Visningar
925
Senast: Trolldruva
·
Dressyr Hej! Första tävlingen på onsdag, nervöst! Funderade på vad jag behöver ha med mig till sekretariatet, bara passet? Måste jag anmäla mig...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: warg
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Hej! Jag måste ha lite råd här.. De är så här.. Uhh de här är jätte jobbigt för mig.. Men iaf, jag har haft min islandshäst i 2 år nu. (...
Svar
6
· Visningar
1 367
Körning Ja som rubriken låter, har ni lås till era vagnar? typ hjullås? jag har mina inne i en lada mina vagnar men dr står de dessvärre olåsa...
Svar
5
· Visningar
1 066
Dressyr Hej! Är det någon som vet en bra sida där det står om kommande tävlingar, inte så stora som typ Falsterbo horse show o dom men gärna där...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: Maoam
·
Distans Saknar en sådan här tråd, så då startar jag en! ;) Om jag läst rätt så blir det inga norrländska ritter i år, förutom Wången som går...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
16 849
Senast: Majorn
·
Islandshäst Jag tycker att det alltid, men framförallt nu, är väldigt otydligt. Hur länge får man tävla "lätt-klass", alltså T8/V5, med sin häst...
2
Svar
21
· Visningar
3 313
Senast: kryddelydd
·
Hoppning Jag vet att detta ska stå i TR, men jag blir inte riktigt klok på det jag läser i TR jämfört med de svar jag får när jag googlar. I TR...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Jeps
·
Islandshäst Skjöldur som aldrig någonsin har kliat sig förr är på ett nytt ställe nu, och han har börjat klia sig lite i manen. Det är inte så illa...
Svar
4
· Visningar
2 079
Senast: tara
·
Islandshäst Hur mycket hö äter era hästar om dagen? Eller går dem på bete nu eller kombinerar ni med både bete och hö? Vad ger ni dem för kraftfoder...
Svar
17
· Visningar
8 465
Senast: Minett
·
Islandshäst Hej - jag har en fråga till er med erfarenhet av överviktiga islandshästar som haft fång. Jag är medryttare till en 13-årig islandshäst...
Svar
19
· Visningar
4 577
Senast: Sar24BB66
·
Fälttävlan Jag har lite bilder från terrängen på Strömsholmstävlingarna, är det nåt som är av intresse så kan jag försöka lägga upp dem här? Fotade...
Svar
11
· Visningar
1 212
Senast: Mollgan
·
Dressyr Det är dags för mig att införskaffa en ny dressyrhjälm, men jag är lite osäker på vad jag ska köpa. Jag söker en hjälm som är enkel att...
Svar
16
· Visningar
5 471
Senast: Deimion
·
Islandshäst Sitter nu i valet och kvalet om man ska besöka SM nästa helg, eller för att vara ärlig så hade jag bestämt att jag skulle dit men såg...
2
Svar
23
· Visningar
2 349
Senast: Rolle
·
Hoppning Jag är lite nyfiken på vad ni har för sadlar till era hästar? jag hoppar än så länge i en gold medal allround som är helt ok. Men jag är...
2 3
Svar
41
· Visningar
19 728
Senast: Rugge
·
Trav Ni som gått på travgymnasium, berätta gärna vilket och hur det var! Har läst lite på hemsidorna, men självklart visas bara det bra upp...
Svar
0
· Visningar
764
Senast: Idis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama