Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Btw, är det bara jag som startar kusen nu? Hoppas på en felfri start, känns som att det kvittar om man startar i volt eller auto då han hoppat i starten i båda
Det är ok att vara lite förvirrad under semestern Härligt!
Jag trycker in mina gamla passisar med som numera är stallkompisar med min kuse, dvs jag har hästarna hos min fd arbetsgivare, även fast jag inte är anställd så blir det att man hjälper till med körningar, trav osv om det behövs ;
Dannero 120716-2 Bengt Eme M.Öhman
Dannero 120716-5 Jessica Kemp M.Öhman
Axevalla 120720-4 Hot Tub L S Hedström
Bra att du är ute i tid denna gång Meen angående mina gubbar så tränar jag Bengan helt själv och Hotten hjälper jag till å kör när hans husse inte har tid .. så det är lite halvtränat från min del också
Den här gången blev det en 5:e-plats! Nu har hon varit på penningplacering i varenda lopp sen i juli även om hon var diskad trängning en gång (vilket jag inte skyller på hästen)
Skola & Jobb
Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.