Ja, men jag tyckte ändå den såg vägvinnande och genom kroppen ut.Var R också lite spänd i skritten eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men jag tyckte ändå den såg vägvinnande och genom kroppen ut.Var R också lite spänd i skritten eller?
Tack! Har missat detJag skrev innan att var Caruso struken, stod på Ridsports hemsida!
"Falsterbo-vinnaren Caruso och Amanda Meijer har också känt på banan idag. Valacken har slagit sitt ena ben här nere i Verden, han passerade veterinärbesiktningen men det är i skrivande stund oklart hur allvarlig skadan är. Det kan vara något enkelt men start innebär en risk. "Russet" som Caruso kallas är en ung begåvning, hans framtid är trots allt viktigare än en start här och teamet runt honom har hästens väl och ve för ögonen. Amanda Meijer var självklart besviken.
- Det är oerhört trist. Det är min fina framtidshäst och hur gärna jag än vill rida här är UVM inte slutmålet för "Russet", meddelar hon."