Buketräff med häst och vagn?

Jaaa:banana::D. Ev att jag kan få låna ett släp dok, ska kolla vidare=)
Gör det!
Jag har fortfarande en häst med vagn alternativt bara vagn att låna ut om någon annan vill hänga på.
Såg att det ska fortsätta vara alldeles för varmt här även nästa vecka så turen kommer gå i mycket långsamt tempo.
Vi är hittills bara två som ska ut och den andra tjejen rider sin häst så finns det nån glad ryttare som vill hänga med så går det ju också bra:)

Ja, i den här värmen är det ju bara att lägga ner. Vi passar på att vila hovlederna lite, så kan vi nog vara på när det blir svalare(om det blir det..) :)

Ja, i den här värmen är det ju bara att lägga ner. Vi passar på att vila hovlederna lite, så kan vi nog vara på när det blir svalare(om det blir det..) :)
Nu är de svalare bara 24 grader perfa. Idag blir det en långtur ner till sjön igen=)

Hojta till när du kan komma när hästen är frisk=) ridvägarna står ju kvar=)

Liknande trådar

Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 891
Senast: Solis
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 672
Senast: svea
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 764
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 986
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama