Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon som vet något om honom? Min favorithäst är efter honom .. gärna bild på honom också :bow:
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: _Sascha_
·
T
Avel som man vet vilka föräldrarna är, men man vill inte gentesta för att registrera i avelsförening. Känns onödigt dyrt då jag bara vill...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Magdalena
·
P
Avel "fegare" när dom är dräktiga?! släppte ut mina pållar idag på bete med en häst till. mitt dräktiga sto brukar alltid vara den som...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Pretty_Fly
·
Avel Hur vanligt är det att ett annat sto aggerar x-tra mamma åt ett föl? Mitt föl som är 5v tycker att ett annat ponnysto duger nästan lika...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Mithra
·
R
Avel Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av att ha lånat ut sitt sto som amma eller fått låna ett sto till sitt föl, och min undran...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: piggy
·
Avel En bekant tror sig ha problem med sitt högdräktiga sto. Veterinärer är rådfrågade men ingen riktig hästveterinär har gått att få tag i...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: Crazyy
·
Avel Finns det någonstanns man kan hitta bilder på Rastell? Har letat, men hittar inga. :(
Svar
2
· Visningar
632
Senast: desiree
·
Y
Avel jag läste en artikel i hästmagazinet som faktiskt gjorde mig en smula arg "fem av 32 fyra åringar klarade 2004 års bruksprov, fyra med...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: ia_
·
Avel ...och vi som är bjudna på bröllop på lördag! Det går aldrig, som de säger i Örebro. Finns det inget man kan göra för att skynda på...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: martha
·
S
Avel \"Mitt\" Varmblodssto Jag har funderingar på att köpa ett varmblodssto, men jag skulle vilja forska lite i hennes släkt och höra vad ni...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: SessCa
·
Avel Hur är det att använda insekts spray på högdräktigt sto? Kan man göra det utan fara? Eller är det någon sort man ska undvika? Hoppas på...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: CosmicQueen
·
W
Avel ... idag på Strömsholm, någon som var där? Resultaten kommer väl så småningom på ASVH's sida, men om någon har tid så lägg gärna ut...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Susanne_
·
G
Avel Jaha då har man varit på årets andra utställning och den gick lika bra som första :D Måste ju få skryta lite ;) Dee-dee min 2 åring...
Svar
5
· Visningar
705
Senast: gonkan
·
N
Avel Skulle vara kul och veta ung. hur stora era shettisåringar är nu? Min nyinköpta hingst -03 är redan ca 99 cm, kommer han växa...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Dragonfruit_
·
T
Avel Vad innebär det egentligen? Har inte riktigt förstått det. Någon som kan förklara?! Tack !
Svar
1
· Visningar
677
Senast: plumpen
·
Avel Såg berberhästar på tv i fredags. Hur stor är rasen? Finns den i Sverige?
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: harryhook
·
H
Avel Hej alla! jag har fått mitt sto inseminerat med hingsten Hip Hop e:Feliciano, är det någon som sett honom tävla? jag har hört av vänner...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: harryhook
·
M
Avel Och i sådanafall vad är det för regler för att kunna starta sin häst? ålder osv Hoppas någon har koll på detta och mycket tack till dig...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: ameo
·
P
Avel vill inte sluta brunsta! :eek: vad ska jag göra? hon har brunstat i 8 dagar nu och pissar rent ut sagt fortfarande massor. kan dom...
Svar
12
· Visningar
1 064
Senast: Thuja
·
S
Avel Vet inte riktigt om det är här jag ska skriva.. men, tråden blir väl flyttad annars.. Jag är nu åter medryttare på en häst. Förra... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 037
Senast: SneakySue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka