Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Y
Avel jag läste en artikel i hästmagazinet som faktiskt gjorde mig en smula arg "fem av 32 fyra åringar klarade 2004 års bruksprov, fyra med...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: ia_
·
Avel ...och vi som är bjudna på bröllop på lördag! Det går aldrig, som de säger i Örebro. Finns det inget man kan göra för att skynda på...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: martha
·
S
Avel \"Mitt\" Varmblodssto Jag har funderingar på att köpa ett varmblodssto, men jag skulle vilja forska lite i hennes släkt och höra vad ni...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: SessCa
·
Avel Hur är det att använda insekts spray på högdräktigt sto? Kan man göra det utan fara? Eller är det någon sort man ska undvika? Hoppas på...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: CosmicQueen
·
W
Avel ... idag på Strömsholm, någon som var där? Resultaten kommer väl så småningom på ASVH's sida, men om någon har tid så lägg gärna ut...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Susanne_
·
G
Avel Jaha då har man varit på årets andra utställning och den gick lika bra som första :D Måste ju få skryta lite ;) Dee-dee min 2 åring...
Svar
5
· Visningar
705
Senast: gonkan
·
N
Avel Skulle vara kul och veta ung. hur stora era shettisåringar är nu? Min nyinköpta hingst -03 är redan ca 99 cm, kommer han växa...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Dragonfruit_
·
T
Avel Vad innebär det egentligen? Har inte riktigt förstått det. Någon som kan förklara?! Tack !
Svar
1
· Visningar
676
Senast: plumpen
·
Avel Såg berberhästar på tv i fredags. Hur stor är rasen? Finns den i Sverige?
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: harryhook
·
H
Avel Hej alla! jag har fått mitt sto inseminerat med hingsten Hip Hop e:Feliciano, är det någon som sett honom tävla? jag har hört av vänner...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: harryhook
·
M
Avel Och i sådanafall vad är det för regler för att kunna starta sin häst? ålder osv Hoppas någon har koll på detta och mycket tack till dig...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: ameo
·
P
Avel vill inte sluta brunsta! :eek: vad ska jag göra? hon har brunstat i 8 dagar nu och pissar rent ut sagt fortfarande massor. kan dom...
Svar
12
· Visningar
1 062
Senast: Thuja
·
S
Avel Vet inte riktigt om det är här jag ska skriva.. men, tråden blir väl flyttad annars.. Jag är nu åter medryttare på en häst. Förra...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 035
Senast: SneakySue
·
G
Avel Hej ville bara meddela till alla våra shettis vänner att sista anmälningsdatum till riksutställningen är ändrat sista anmälningsdatum...
Svar
9
· Visningar
862
Senast: grimman
·
S
Avel Ska det vara varmt eller kallt? Känns det mjukt eller hårt? Eller svampigt? Hoppas någon kan svara på min frågor. Har ju aldrig kännt...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Shettisar
·
C
Avel Har kollat runt en del...de där lottningarna är ju en kul grej.Men i år har jag inte sett en enda hingsthållare locka med...
Svar
13
· Visningar
1 197
Senast: crazy
·
M
Avel Såg för ett bra tag sen en lista, jag tror att det var på ASVH eller liknande, där man gjort en sammanställning av hingstar i...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Görel
·
H
Avel Känner någon till denna hingst.Kan inte hitta något om honom.
Svar
6
· Visningar
1 851
Senast: essecin_87
·
M
Avel Hej hej! Jag undrar om det är någon som vet var man kan hitta bilder på fullblodshingsten Bold Irish!Hade varit jätte kul att få se lite...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: shady
·
Avel Jag var med mitt sto för brunstkoll inför semin idag, då hon var brunstig häromdagen. Hon såg inte brunstig ut i morse, man jag åklte...
2
Svar
20
· Visningar
1 642
Senast: shady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar