Varmblod eller Tennessee Walking Horse? (bilder)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare SneakySue
  • Startdatum Startdatum
njae. hon lät inte så possitiv alls till d. d va ju gubben som typ sålde iväg han, utan å ens prata med henne om d, till mej..
det var heeeeeeelt oväntat för henne. så nu har d gått 2 veckor å hon är itne riktigt öppen mot tanken att han skulle säljas. hon vill absolut INTE sälja han. men gubben vill ABSOLUT att jag ska ha han.. så.. jag tror d är lite krig dom emellan just nu.. hoppas gubben vinner :)

är paret oense säger du?

vad du än gör, hetsa dem inte mot varandra! Du ska nog se att det går bra ändå.

Nejnejnej! D gör jag absoluuuuut inte!
Jag säger till henne (mest henne jag pratar med) att hon itne behöver känna sej pressad för jag har aaaaaaaaaaaall tid i världen, för d är ju drömhästen :) å d är ju sant också, men man vill ju helst ha han NU! *skratt*

Gå in här , jag sökte på "din" häst. Om du trycker på hans föräldrars namn som står till höger i blått så får du upp mer info om dom!

Tackar!
Men jag fick fram samma information om hans föräldrar och mor/far föräldrar på den andra sidan också :)
d är intressant å se faderns andras avkommors presteringar.. :)
Men, nån som kan läsa av "trav språk" lite bättre?
vad menas med:
Starter/placeringar
Livs 10 0-1-0

och rekord:
Livs 19,9K 22,2M

?? fattar ingeeet *skratt*

Gå in på http://www.atg.se och klicka på "sök sportinfo".

Skriv in siffrorna på halsen el hästens namn. Kommer det upp nån som stämmer så är hästen en vbl.travare.

Är du ändå osäker så ring STC.

Det betyder att hästen startat 10 ggr. 0-1-0 betyder att den kommit tvåa en gång av dessa 10 starter.

19,9K är det snabbaste hästen sprungit över kort distans (1640 m för det mesta), och 22,2M gäller för medeldistans (2140 m).

/// ghost

hehe. lite sent :P men tack ändå. har redan fått svaren och kollat upp, som du kan läsa om du kollar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: incognito
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 580
Senast: Tinuri
·
S
Träning Ang min foderhäst, hur mycket kan man kräva osv Jag har en tioårig fjording på foder just nu, fick hem henne för en vecka sedan ungefär...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Tuvisen
·
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel till min häst. Det ska gärna vara en 18" sadel och i nuläget vill jag helst inte lägga mer en ca 10 000...
Svar
17
· Visningar
2 436
Senast: fiaskrutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka