Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hon var inte dräktig denna gången heller. Så här var det förra gången också. Det tog sig 3 gången då. Då hade hon bakterier. De tog prov...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Welsh
·
E
Avel Jag har en shettis hingst som inte har någon stam. Jag vill hitta ett litet sto till honom. Men nu är frågan om jag ska köpa ett sto...
Svar
12
· Visningar
713
Senast: ameo
·
L
Avel Ultraljudade stoet igår på 19:e dagen. Tvillingar. Jag undrar bara vad ni har för erfarenhet av detta? Brukar det gå fint att klämma den...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Lina4ever
·
Y
Avel jag har hört att som fölet ser ut vid sex dagars,sex veckor och sex månader är så dom komer att se ut (extriört) ni som har sett några...
Svar
11
· Visningar
1 047
Senast: Francess
·
Avel En kompis har tänkt betäcka sitt halvblodssto, men önskar hjälp med hingstval. Stoet ifråga, är 4 år, liten ( runt 157 cm om jag minns...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Görel
·
Avel I dag när vi skulle till hingst betet för att kolla och ge vår hingst antibiotika . Så möttes vi av en fasansfull tradgeri. De som har... 2
Svar
21
· Visningar
1 835
Senast: ako
·
J
Avel Någon som har info om denna hingst? Antar att han är importerad och undrar om någon vet när?
Svar
7
· Visningar
2 658
Senast: Backahasten
·
V
Avel Min fundering är ska man inte kunna lita på vad veterinärer säger och uttalar sig om när det gäller om ett sto kan gå i avel? Efter alla...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: My64
·
N
Svar
2
· Visningar
777
Senast: tuslus
·
Avel Jag drömmer om en skäck, helst en svart-skäck. En kvadratisk och lagom stor häst lämpad för lite av varje och med bra psyke och massor... 2
Svar
30
· Visningar
4 194
Senast: gejsa
·
S
Avel Nån som har avkommor efter honom eller nån åsikt om stam eller övrigt? Hör av er
Svar
11
· Visningar
859
Senast: Shadowfaxe
·
B
Avel ska betäcka mitt shettissto och har hittat en härlig hingst, Gamlingay Puzzle. Han är importerad från england och är då 0-klassad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 797
Senast: gonkan
·
M
Avel Funderar på att betäcka om mitt sto igen, men har fått stopp i knoppen! Kommer inte på vad jag ska välja för hingst till henne. Vill ha...
Svar
16
· Visningar
1 288
Senast: Berge
·
Avel Jag ska kika på ett fullblodssto (xx) nästa vecka för eventuellt köp som avelssto, om hon faller mig i smaken. Jag är dock inte sådär... 2
Svar
39
· Visningar
3 652
Senast: cissiny
·
F
Avel Någon som vet något om Elfenspuk? Lever han fortfarande? Är det någon som har en bild? Jag har länge letat efter en bild på honom, men...
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: Görel
·
T
Avel Har ett sto efter MajimG (u. fullblod egen uppfödning) och funderar nu starkt på att utöka mitt hästantal. Är ju sugen på att köpa ännu...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: Rodde
·
K
Avel Finns det någon regel för hur vita tecken nedärvs? Jag gillar hästar med mycket vitt... :D och mitt sto är svartbrunt med bara en liten...
Svar
9
· Visningar
2 170
Senast: belize
·
A
Avel Hej,jag har lite funderingar på hur man får en shettis hingst godkänd i avel,från början till slut? Hur ska jag börja så att säga?Han är...
Svar
16
· Visningar
1 088
Senast: Angela
·
Avel Har någon fått föl av dessa hingstar i år lambourghini eller metall
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: Rotterö
·
R
Avel Jaha, då hade man bestämt sig då. Det får bli Camaro M på mitt Cortez-Ceylon-Urbino sto. Jag har verkligen varit velig och valt mellan...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Jarrah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka