Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nej nej anlaget kommer inte från Rotspon...Rotspon är svart.
I botten på stammen finns ett overotecknat paintsto som man från början lagt Weltmeyer på och fått ett stoföl..detta sto i sin tur blev betäckt med Rotspon...och så blev det denna ljuvliga gosse!
Jag har ju då tyvärr ingen aning om vad skäckar med gröna papper kostar i Sverige Jag tänkte bara att drömmar är gratis och då behöver man inte ha några ekonomiska ramar
Oj, nästan så jag får ändra uppfattning!!!
Vad kul att se en skäck byggd som en modern häst, långa fina framben byggd i uppförsbacke vad är det för stam på honom? Jättesnygg häst
State of the Art är e:Art Deco(Samber son) undan ett sto med stort fullblodsinslag i...runt 75%....i botten ligger ett paintsto.Så alltså Art Deco-xx-xx-paint...om man ska rada upp far,morfar,mormorsfar...osv.
Tycker det är lite väl mkt Samber och Ico hästar om vartannat i Tyskland bara...jag skulle hellre köpa tex en polsk trakhennerskäck...med långa härstamning,bra storlek men ändå ädla i typen.Men det är ju en smaksak förstås!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.