Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Skulle vilja höra lite från er som sett Santino i verkligheten, både i tävling och på Bruksprov. Vilka är era intryck?
Svar
10
· Visningar
1 100
Senast: Fredag
·
S
Avel Vi brukar kolla vårat sto om det ska bli ett hingst eller sto föl. Inte genom massa kontroller utan vi använder oss av ett gamalt... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
14 886
Senast: Skruttan1982
·
Avel Det var fragan for mej idag, nar nyheten att Cian O'Connor forlorar sin OS guld medalj kom ut. Hans hast Waterford Crystal, e... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 426
Senast: Ramona
·
C
Avel Jag undrar när man kan låta ett föl vara ute hela dagarna om den är inne på natten. Fick föl den 29/3, den har än så länge bara varit ut...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: åke
·
C
Avel Är det någon som sett Blue Horse Rush Hour i verkligheten och kan berätta om vad ni tyckte ? Var det någon som såg honom på premieringen...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: GiG
·
C
Avel Det har gjorts en studie där man jämfört två olika stuterier och betäckningar med halvblodsston / travston och dräktighetsprocent...
Svar
2
· Visningar
2 094
Senast: Nafayette
·
W
Avel Tänkte betäcka mitt halvblodssto med en hopphingst. Finns det någon prisvärd hopphingst att betäcka med?? Ska vara en hingst där man...
Svar
12
· Visningar
1 723
Senast: Masse
·
G
Avel JB har en sponsor som har köpt unghäst-VM-vinnaren och avelsmatadoren Sandro Hit! Han står redan på Tullstorp och har betäckt de första...
Svar
6
· Visningar
1 201
Senast: shady
·
M
Avel Vad tror ni om honom? Tycker att det är en väldigt trevlig individ själv, och han har ju en halvbror (Conterno Grande) som också är...
Svar
13
· Visningar
2 248
Senast: md5krist
·
Avel Jag söker sommarjobb just nu och eftersom min häst ska föla till midsommar måste jag be om lite semester mitt i. Tänkte höra hur ni...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: CK
·
N
Avel Jag tittade lite på Flyinges hemsida. De har ju speciella sidor till alla sina hingstar och det står ett par märken vid varje häst. Jag...
Svar
9
· Visningar
2 097
Senast: Görel
·
M
Avel Hur gamma "får" stoet vara för att man ska kunna ta föl på henne, om hon aldrig haft föl förr? 13, är det för gammalt?
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Lukas
·
Avel Ja, upplever ni uppfödare att det generellt är det? Jag har ju själv en åring med enligt mig hyfsad stam, trevliga gångarter och bra... 2
Svar
32
· Visningar
2 807
Senast: Morotsbiten
·
Avel Det undrar jag. När börjar det "synas" ? När är det man ska börja öka foderstaten, de sista månaderna ?
Svar
1
· Visningar
1 312
Senast: CosmicQueen
·
Avel Vilka arabhingstar finns att tillgå som är 155cm+ och ger stora avkommor? Jag har inte tänkt att betäcka mitt sto nu, men hon har... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 714
Senast: Noteca
·
C
Avel Är det någon har lite koll på vad som ingår...? Jag har en hingst som blir 2 till sommaren å vill visa honom, om han inte är odräglig...
Svar
10
· Visningar
1 276
Senast: Cronis
·
Avel Sitter här och har lite tråkigt och tänkte därför höra om någon kan hjälpa mig välja hingst till mitt sto! Hon är ju bara ett i år, så... 2
Svar
21
· Visningar
2 121
Senast: shady
·
Q
Avel Någon som vet något om denna hingst? Finns det någon bild på honom någonstans på nätet?
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Görel
·
M
Avel Jag har ett shettissto som jag köpte för drygt ett år sedan. hon är visad två gånger med 40p varav ena på premiering där hon fick...
Svar
13
· Visningar
2 389
Senast: Iglatjarn
·
N
Avel Jag kanske är helt ute och cyklar... Men jag undrar om någon vet om det finns sperma kvar efter han? :bump:
Svar
2
· Visningar
941
Senast: Salient
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Inkar