Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Norge er den pyttelille lillebroren i Norden når det gjelder avl av ridehester. Danmark har nettopp avsluttet sitt gedigne arrangement i...
Svar
11
· Visningar
1 337
Senast: ludda
·
Avel Gick han igenom veterinärbesiktining vid bruksprovet, någon som vet? Jag vet inte vad som gäller de äldre hingstarna... Kom hem...
2
Svar
31
· Visningar
3 107
Senast: ancan
·
F
Avel I år blir det av...ska betäcka mitt sto. Känns lite som sista chansen att ta föl på henne då hon inte haft föl innan... Hon är 14 år...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 023
Senast: FairLady
·
Avel vårt högdräktiga sto (330 dagar i lördags) har fått en lustig form på sin mage. då vi inte har så mycket erfarenhet av "fölmagar" så...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: misan
·
Avel Kom igen nu alla "avlare". Har suttit o svarat på massa frågor här o undrar lite hur NI skulle svara! Antar att det finns många...
Svar
2
· Visningar
2 777
Senast: FrittePower
·
M
Avel var är Jamaal Bay ox? någon som har en avkomma efter honom? han är ju helt otroligt snygg i mina ögon! :love: mvh anette
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: confetti
·
C
Avel Dum fråga men hur kommer det sig att det finns så få travare som är skimmlar?Har bara träffat på en enda under hela mitt liv.Finns det...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: chrysler
·
D
Avel undrar vad detta är för färg?? red dun pinto...står pinto för nåt speciellt??och är det någon som vet vilken färg Valvar frá...
2
Svar
34
· Visningar
2 732
Senast: mazarein
·
Avel Vi har ett litet dilemma.En kompis till mig kommer ev. att vilja flytta upp sin häst till "mitt" stall.Vi har ingen möjlighet att slå...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: CosmicQueen
·
E
Avel Hejsan Jag har precis köpt ett sto från Polen, vars pappa heter Hacel och är ett hbl, är det någon som vet något om honom??? P,s...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: eileen1
·
N
Avel 2004-01-29 skrev jag ett inlägg om abortvirus. Mitt ena sto hade då antikroppar mot abortvirus. Hade oxå en unghingst som var dålig...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Nafayette
·
Avel Skulle vilja höra lite från er som sett Santino i verkligheten, både i tävling och på Bruksprov. Vilka är era intryck?
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: Fredag
·
S
Avel Vi brukar kolla vårat sto om det ska bli ett hingst eller sto föl. Inte genom massa kontroller utan vi använder oss av ett gamalt...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
14 806
Senast: Skruttan1982
·
Avel Det var fragan for mej idag, nar nyheten att Cian O'Connor forlorar sin OS guld medalj kom ut. Hans hast Waterford Crystal, e...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 414
Senast: Ramona
·
C
Avel Jag undrar när man kan låta ett föl vara ute hela dagarna om den är inne på natten. Fick föl den 29/3, den har än så länge bara varit ut...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: åke
·
C
Avel Är det någon som sett Blue Horse Rush Hour i verkligheten och kan berätta om vad ni tyckte ? Var det någon som såg honom på premieringen...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: GiG
·
C
Avel Det har gjorts en studie där man jämfört två olika stuterier och betäckningar med halvblodsston / travston och dräktighetsprocent...
Svar
2
· Visningar
2 087
Senast: Nafayette
·
W
Avel Tänkte betäcka mitt halvblodssto med en hopphingst. Finns det någon prisvärd hopphingst att betäcka med?? Ska vara en hingst där man...
Svar
12
· Visningar
1 712
Senast: Masse
·
G
Avel JB har en sponsor som har köpt unghäst-VM-vinnaren och avelsmatadoren Sandro Hit! Han står redan på Tullstorp och har betäckt de första...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: shady
·
M
Avel Vad tror ni om honom? Tycker att det är en väldigt trevlig individ själv, och han har ju en halvbror (Conterno Grande) som också är...
Svar
13
· Visningar
2 238
Senast: md5krist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka