Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vad har varit bra respektive dåligt med Landor S avkommor tycker ni?
Svar
6
· Visningar
1 390
Senast: clownen
·
C
Avel På ASVH´s hemsida finns resultatet av en utredning där man undersökt om Sverige har marknad för Elithästauktioner ! I...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: corzette
·
P
Avel Alla uppfödare! Med tanke på gårdagens hemskheter (kommer till det), har jag funderat på hur vanligt det är med fosterdöd och kastning... 2
Svar
26
· Visningar
2 984
J
Avel Har ett sto som ska föla när som helst, börjar bli trött på att vänta. Hon står inne när jag inte kan vara hemma, jag undrar hur har ni...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: Cesam
·
S
Avel Letar på nätet efter hemsidor för hingstar här i sverige, vet någon om det finns någon sambands central typ... :confused:
Svar
6
· Visningar
1 077
J
Avel Jag funderar på att köpa en exmoor ponny. Men jag vill veta lite mera om rasen. Så vet du nån bra sida eller vet något om exmoor ponny...
Svar
1
· Visningar
2 203
Senast: Lozzan
·
N
Avel hejsan! Jag har ett litet sto (ca: 160 cm) efter cortez ue. Lemon. vad skulle man kunna betäcka ett sånt här sto med?? (Kan verkligen...
Svar
15
· Visningar
2 115
Senast: Loppilopp
·
Avel Såg i Ridsport att många av de verkliga toppryttarna i hoppning hade For Pleasure som "favorit". Ngn som har en avkomma efter denna...
Svar
11
· Visningar
2 471
Senast: Ämelie
·
Avel Vet inte om det bara är jag som tycker att det på något sätt är extra svårt att hitta rätta hingsten till sitt sto iår? Skulle behöva...
Svar
19
· Visningar
2 024
Senast: Shandy
·
A
Avel :cry: Hjälp hjälp hjälp, jag är en riktig kycklingmamma. Mitt sto visade enorma tecken i onsdags att hon skulle föla. Hon hade slappat...
Svar
5
· Visningar
1 496
Senast: aygtn
·
S
Avel Är det någon som sett Hästaks Cuper live?? Har bara sett honom i boxen och det var ju ingen slående skönhet så att säga... å andra...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: Leyla
·
Avel Nu har jag stött på ett osedvanligt fånigt problem. Så i dag den absolut finaste häst jag någonsin sett. Nu vill jag veta mer om rasen...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: tesora
·
O
Avel Hej! Jag har en litet nordissto, ovanligt litet 145 cm och hon är 3 år nu. Förhoppningsvis kanske hon breddar lite och blir lite mer...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: EmblaAsk
·
C
Avel Har försökt läsa på då jag planerar betäckning för första gången. Mitt shettissto (15 år) har dock fått 2 avkommor tidigare. Har läst...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: Salient
·
Avel Fröken har drabbats av juverinflammation, (ena sidan) . Det är 1 år sedan hon sinade men hon har tydligen konstant lite mjölk kvar i...
Svar
9
· Visningar
2 369
Senast: roxanne
·
Avel Jag behöver hjälp.. har en shettis som jag vill ha registrerad! Vem tar jag kontakt med? Har just nu inga papper på hästen, men jag...
Svar
6
· Visningar
1 680
Senast: ameo
·
I
Avel .... väljer att lägga inlägget här då det endast berör islandshästar! Hur gör ni då de ska föla? Utomhus, inomhus? Hur fodrar ni era...
Svar
19
· Visningar
4 474
Senast: styggasyster
·
C
Avel Såg på tidningen ridsports hemsida att ASVH`S ordförande avgår :o. Tänkte bara på skoj höra mig för om vilken ordförande vi på...
Svar
15
· Visningar
1 406
Senast: clownen
·
Avel Stötte på en sak idag som jag inte tänkt på tidigare. Finns det något sätt att härstamningsbestämma en avkomma om mamman inte längre...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: ancan
·
Avel Läste i dagens Ridsport om någon som åkte förbi några stuterier i Tyskland på väg genom. Åker man bara förbi och går in o hälsar på...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Burra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Inkar