Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

B
Avel När jag läser inlägg här på Bukefalos under Avel och Dressyr så kommer det allt som oftast upp trådar om dressyrhästens exteriör och att...
Svar
7
· Visningar
1 861
Senast: Aladdin
·
M
Avel Mitt sto har ungefär tre månader kvar till beräknat datum och nu tycker jag att hon börjar se annorlunda ut i juvret. Det börjar se...
Svar
4
· Visningar
1 510
Senast: mijaou
·
C
  • Låst
Avel Någon som vet vart jag kan hitta uppgifter om min häst är bedömd som unghäst och om avkommor till henne? Misstänker att det är i...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Görel
·
Avel Jag har ett sto som jag ska betäcka i år. Jag har dock ett litet problem. Vi har ett sto som tydligt visar när hon brunstar, men det...
Svar
11
· Visningar
2 591
Senast: Rodde
·
Avel ..är det verkligen vettigt att avla på dem? Varenda häst å ponny knallar runt m allehanda strykkappor, senskydd, lindor, boots å gud...
2
Svar
34
· Visningar
2 873
Senast: Ramona
·
S
Avel gäller detta endast för halvblod?
Svar
1
· Visningar
652
Avel Nu närmar sig säsongen och jag står här med ett av mina ston som jag ännu inte bestämt hingst till. Vill ha lite hjälp och (oberoende)...
2
Svar
27
· Visningar
2 254
Senast: athena
·
Avel varför togs han ur avel 2005?
2
Svar
35
· Visningar
2 488
·
U
Avel Någon som är duktig på Welshar??? Håller på att köpa en efter Chico någon som vet något om den hingsten?
Svar
2
· Visningar
747
Senast: ancan
·
M
Avel Vet någon var man kan hitta info om hingstars temprament? Vill veta humöret på Feliciano, Irco Mena samt Camaro M, hittar inget på resp...
Svar
10
· Visningar
1 200
Senast: Cesam
·
Avel Huruvida man ska betäcka på fölbrunsten alls eller inte kan ju diskuteras, men i vilket fall som helst brukar man ju rekommendera att...
Svar
15
· Visningar
5 421
Senast: Ramona
·
T
Avel Hejsan! Jag antar att jag komer låta helt vilsen nu, men jag undrar över en del saker, kan egentligen ingenting om avel. Vad är...
Svar
4
· Visningar
1 306
Q
Avel Inget ont om quarterhästar. Jag tycker dem jag träffat har varit jättetrevliga och jättefina. Det jag undrar över är deras exteriör...
Svar
11
· Visningar
2 006
Senast: Lenita
·
Avel Någon som sett honom live? Han har ju onekligen fina meriter, ffa för att vara fullblod. Men hur ser han ut? VDL har bara en hoppbild...
Svar
12
· Visningar
1 373
Senast: ameo
·
R
Avel Är det någon som vet vilka hingstar som kommer visas där i morgon??
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Cronis
·
C
Avel Skulle ni tycka att det skulle vara intressant med ett föl efter mitt sto? Hon heter Tornes Olympia och här är hennes stamtavla...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Cecely
·
C
Avel Kollar man på ASVHs sida så finns det två hingstar som ska visas som är skäckar.Vad säger ni om detta? :confused: Hur skulle ni ta...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 994
·
Avel Jag köpte ett dräktigt sto, elle ja, jag bytade jämt mad en annan häst. Nu har det blivit strul med själva uppfödargrejen. Förra ägaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 327
Senast: Hera
·
Q
Avel Hade tänkt åka och visa kommande föl på en fölbesiktning. Hur går en sådan till? Är det som utställningsklasser med prisutdelningen...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: åke
·
Avel Letar på webben efter en hingst som heter Brentano II. Det lilla jag hittar är på tyska! Har ni ngn info om honom personligen och...
Svar
4
· Visningar
1 835
Senast: Cyllene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka