Hingsttips önskas!

Sv: Hingsttips önskas!

Roderik avkommor brukar bli.. minst sagt speciella..
Dom blir ofta tjuriga och har mycket temprament (inte positivt menat..).

Min kompis har en 3-åring e: Camaro M, en riktig snygging! Super treviligt temprament, även denna med fullblods mamma..

Nobel eller Alcatraz.

Älskar Nobel, verkar så otroligt bra i skallen och lämnar allsidiga avkommor. Med ett ädelt sto blir han nog bra.

Alcatraz är spännande tycker jag, bör funka till FT?

Hej!
Jag har funderat lite! Ditt Cortez sto har ju en tre-åring efter sig som är e: Carano, varför inte betäcka henne med Carano igen och ta Lasandos på 88-märren.

Tre-åringen e: Carano hoppar helt grymt, kommer att visas på öppet hus! :banana:

Ett litet förslag bara!!!!!

Lycka till och hoppas att Misty mår bra!

Vad kul - måste åka dit! Men jag tycker det blir för mkt linjeavel på Corde. Fast jag ska ta o kolla med Annika på torsdag om jag åker...

Misty mår för övrigt utmärkt och sköter sig över all förväntan :D.

Har kollat med Annika om Carano nu och hon hade också bara lovord om treåringen! Däremot känns det lite krångligt med import, som jag ju skrev ovan i den här tråden (?) funkar det inte med vår flygplats (gjorde iaf inte i fjol). Då plockar det iväg o blir dyrt :crazy:. Men hon skulle kolla åt mig hur det är i år.

Kanske Lasandos på båda då, men vad trist... ;).

Hej
Jag har en granne som har ett sto av Eighty Eight Keys. De fick ett hingst föl 2003. De hade använt hingsten Camaro M.
Det blev en mycket stillig skimmel röd grå.
Han fick 48 p fölvisningen.
Han är 2 år snart och är närmare 170 manken.
Snygg.
Jag gillar den hingsten efter camaro M

Nä, haha, nu har jag jobbat stenhårt under dagen och till 99,9 % bestämt mig för Hip Hop. Så få mig inte att ändra igen nu är ni snälla :D.

Liknande trådar

Avel Ja, nu närmar sig paniken. Två veckor kvar tills det är dags för mig att betäcka, och jag är fortfarande inte säker på vad jag ska ha...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 442
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar