M
Maya_75
Vet någon var man kan hitta info om hingstars temprament? Vill veta humöret på Feliciano, Irco Mena samt Camaro M, hittar inget på resp. hemsida. Någon som har en aning? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maya_75 skrev:Vet någon var man kan hitta info om hingstars temprament? Vill veta humöret på Feliciano, Irco Mena samt Camaro M, hittar inget på resp. hemsida. Någon som har en aning?![]()
Görel skrev:Jag menade inte att du inte visste att han var död, utan att den som föreslog att du skulle hälsa på honom inte visste det!
CK skrev:Det bästa sättet är att se hingsten RÄTTA temperament tycker jag är att de den i en annan miljö än den är van vid.
De flesta hingstar är ju snälla och trevliga hemma, där de vet vilka hästar som finns runt dem.
Speciellt vissa arabhingstar har jag sett blivit förvandlade till skrikande, okontrollerbara monster när de kommer bort. Innan har man läst i annonser att "vår 4-årige son leder honom till hagen i grimma".
Görel skrev:Jo jag vet att du håller på med araber. Själv har jag noll koll på andra raser än halvblod![]()
Hoppas att du inte tog illa upp!
Jag tycker åtminstone att man ska ha sett hingsten man använder. I dessa semintider vet jag dom som inte ens gjort detHingsten jag ska använda har jag sett både mamman och pappan till, men jag kommer inte ihåg mamman så bra
Det var över 20 år sedan
![]()