Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

I
Avel Fick precis hem senaste numret av Welshponny-Nytt och blev lite dyster. När man läser betäckningsstatistiken blir man fundersam, det är... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 789
Senast: cassan
·
Avel En dum fraga kanske, men ar det ok att avmaska samma dag som ett sto ska betackas?? Mitt i all hysteri har hemma har jag glomt bort att...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Molekyl
·
Avel Är det någon som vet om, och i så fall var, man kan betäcka med hingsten Sandro Hit i Sverige?
Svar
4
· Visningar
1 117
Senast: Jet
·
Avel Har jobbat med avel tidigare, då med renrasiga hästar och en ras som inte är spec rastypisk.. mina korkade frågor är nu som följer...
Svar
17
· Visningar
1 272
Senast: Welsh
·
I
Avel Det tillkännages mest halvblodshingstars död, men jag bidrar med info för oss ponnyentusiaster. Nu gör sig källor nämda att den gamla...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: Rodde
·
Avel En del av er har ju sett min lilla hingst. Han är svart nu och min fråga är , kommer han förbli svart? Hans pappa är skäck och...
Svar
18
· Visningar
1 423
Senast: lakrits
·
X
Avel Får man delta med ett rent fullblod där om han har en halvblodsavkomma? de är ju godkända för avel iaf? Och hur vanligt är det att...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: tant agda
·
R
Avel Vad gör man om man ställs i situationen att man måste avliva ett sto som har en månads fölunge? :cry: Är det för sent att hitta en... 2
Svar
23
· Visningar
3 154
Senast: knyttet
·
P
Avel nu kom jag på en fråga till som jag gått och grubblat på... när trillar hingstarnas kulor ner? ( tur att dessa forum finns så att man...
Svar
6
· Visningar
1 245
Senast: ancan
·
Avel Kom på nu lite akut, sto 2 är ju igång sprutad idag och kommer då förhoppningsvis upp i brunst de närmsta dagarna och skall ju då...
Svar
10
· Visningar
1 989
B
Avel Någon som vet lite mer om denna hingst? Eller hans avkommor? Bilder? Tack!
Svar
7
· Visningar
1 369
Senast: belize
·
W
Avel Är det lämpligt att betäcka ett ponnysto som är 3 år? :confused: Jag skulle vilja få förslag på hopphingstar D ponnyer i västra... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 921
Senast: Rodde
·
  • Låst
Avel E. Pegasus - Elektron, är han ens avelsvärderad? 6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 763
Senast: ameo
·
S
Avel Jag undrar om någon har bild på denna herre? Det står en svart liten hingst i min tränares stall som heter Beach boy. undrar om det är...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: _saarah
·
A
Avel Jo, det är så (jag är VÄLDIGT tidigt ute ,men måste ju börja fundera :D ) att vi har ev tänkt att betäcka mammas sto nästa år. Hon är...
Svar
12
· Visningar
1 075
Senast: md5krist
·
S
Avel Var inne på breeders trust hemsida och såg att hingsten DECOTAUGE fanns med bland deras hingstrabatter. Är det någon här som vet något... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 209
Senast: Sabina_Larsson
·
S
Avel Är det någon som vet något om connemarahingsten Kulan Kavat? Såg honom på en mindre tävling en gång och skulle vilja veta mer...
Svar
1
· Visningar
690
E
Avel ....inatt beslöt sig fölet att titta ut (e BH Romancier u: Warsteiner-Amiral-Caylon). Allt gick bra men imorse när stoet skulle äta så...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: Masse
·
Avel Nu ska mitt sto snart iväg på ny betäckning. Då jag var kompisen och hämtade hennes sto på stationen igår så fick jag en chock när jag...
Svar
19
· Visningar
1 782
Senast: Zini
·
Avel Hej! Har länge funderat på hur tillförlitligt ultraljud är, speciellt när jag suttit och kollat genom alla lappar om UL...
Svar
2
· Visningar
1 079
Senast: CK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyr raser?
  • Födda 2022