Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag har ett sto e: Little Boy - Urbino och har tänkt använda New Balance på henne i år. Vad tycker Ni?
Svar
6
· Visningar
1 350
Senast: Splittan
·
T
Avel Har vi några ägare till Donnerflyavkommor här? Erfarenheter av dem? Temperament? Exteriört? Resultat? Åkommor? Berätta! :)
Svar
13
· Visningar
1 227
Senast: simpan
·
C
Avel undefined Jag skulle vilja veta allt om hingstarne Chess 880 och Lambourghini, då vi ska betäcka våra två ston i nästa vecka med dessa...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Anzzie
·
M
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt sto. Jag har funderat på Cornetto men så såg vi att det var 90dygns avgift. Jag tycker inte att det spelar...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Görel
·
Avel Och blev så impad av HL och Dirco! Vilket par de är de passar varandra perfekt. Blev även impad av hur mycket Dirco har utvecklats...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: pezon
·
C
Avel Är det någon som sett den danska hingsten Corratus DVH 814 som blev årets hopphingst i Danmark i år ? Skulle vara tacksam för mer...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: clownen
·
Avel Är lite nyfiken på hingsten Pans Kardinal som är e. Kaliber. Jag undrar vad han har gett för avkommor, vad han själv har för meriter och...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: em76
·
Avel Fick en liten hingst här i natt och är fundersam på vilkan färg han får. Mor fux och far skimmel. Har förut fått svar 50/50 till fux...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Joyride
·
S
Avel Jag minns en hingst som hette Telescop (tror jag...) som fanns för en del år sedan. Vart har den tagit vägen? Eller finns den inte i...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: Görel
·
Avel Vad tycker ni om att avla på ett sto med parallelförskjutning? Vilka nackdelar finns det?
Svar
13
· Visningar
1 667
Senast: Claudia2
·
Avel Måste få fråga lite om råd. Mitt relativt nyfödda föl (2 dygn gammal) var vid födelsen rätt instabil och vek i båda bakkotorna. Redan...
Svar
5
· Visningar
1 299
Senast: Mia_R
·
Avel Idag var jag på treårstest och såg en del fina hästar, vissa mindre fina (J_e_n_a:s hörde definitivt till den förstnämnda kategorin!)...
Svar
18
· Visningar
1 578
Senast: _Peplis_
·
Z
Avel Finns det någon som kan berätta om vad som krävs för att hästar skall få Z-brännmärkning? Berätta gärna vad ni vet......
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: hoppsann
·
Avel Såg en tråd på gnägg om att Flippans ägare nu slutgiltigt bestämt sig för att genomföra ett embryotransfer. Den etiska diskussionen... 2
Svar
31
· Visningar
2 975
Senast: Venezuelas
·
S
Avel Jag har alltid drömt om en frieserhäst. Kommer nog tyvärr aldrig ha råd att köpa någon men jag skulle ändå vilja veta mer om rasen. Är... 2
Svar
30
· Visningar
3 658
Senast: JennyK
·
Avel Eftersom jag numera är ponnymamma så har jag börjat fundera över detta med var folk köper sina ponnyer. Rätta mig om jag har fel, men... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
9 257
Senast: Lady_S
·
P
Avel Tänkte bara kolla om det är fler av er som har haft problem med era hingstungar vid födseln och ett par dagar efter när det gäller...
Svar
18
· Visningar
1 315
Senast: Morotsbiten
·
Avel Ja alla idkontrollanter. I morse fick ida ett stoföl med blågrå ögon. har en stjärn som inte går över eller mot ögonen. Id...
Svar
11
· Visningar
2 349
Senast: Ramona
·
B
Avel Är det dumt att avla på ett sto som har exteriör begränsning; rakhasighet?! Är det ärftligt? :bump: 2
Svar
22
· Visningar
4 341
Senast: sannabroling
·
Avel Om allt går som det ska så kommer jag att få ett föl nästa vår, mitt första *längtar* :) Men redan nu så har jag börjat fundera över...
Svar
9
· Visningar
1 107

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyr raser?
  • Födda 2022
  • Inkar
Tillbaka