Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Tidigt i morse fölade ett av våra shettisston, nästan fyra veckor för tidigt. Fölet är det minsta vi fått och är väldigt vek i sina...
2
Svar
21
· Visningar
2 737
C
Avel Jag är ny här(har varit inne o läst länge, tyckte det var dags att änligen logga in).Jag har värsta nojjan kan inte bestämma mig. Har...
2
Svar
39
· Visningar
3 025
Senast: Siekan
·
M
Avel Heimdals Hamlet PAH 37 någon som vet lite info om denna danske skönhet??
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 254
Senast: Olinda
·
Avel Har funderat en del på det här med när de släpper ägget nu när vi har hållt på att betäcka stoet här hemma. Hur pass väl stämmer 5 dygn...
Svar
6
· Visningar
3 569
Senast: Tora
·
K
Avel jag har ett islandssto på 18år, som jag skulle vilja ta föl på. men jag vet inte om hon är för gammal. Hon fick ett föl för 10år sen...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: CK
·
P
Avel Vet nån om det går att hotta det nån stans? finnse det nån hemsida lr nåt??
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Manfred
·
P
Avel Jag hoppas att alla (ponny)hingsthållare uppdaterar sina hemsidor med betäckningspriser och uppstallningsavgifter. Det kan ha en stor...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: Welsh
·
S
Avel Ingen som har ngn information om denna hingst? Har ett sto efter honom, skulle vara intressant att veta vad han är för ngn, hittar inget...
Svar
13
· Visningar
1 017
Senast: LadySara
·
Avel Jag har ett sto e: Little Boy - Urbino och har tänkt använda New Balance på henne i år. Vad tycker Ni?
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: Splittan
·
T
Avel Har vi några ägare till Donnerflyavkommor här? Erfarenheter av dem? Temperament? Exteriört? Resultat? Åkommor? Berätta! :)
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: simpan
·
C
Avel undefined Jag skulle vilja veta allt om hingstarne Chess 880 och Lambourghini, då vi ska betäcka våra två ston i nästa vecka med dessa...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Anzzie
·
M
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt sto. Jag har funderat på Cornetto men så såg vi att det var 90dygns avgift. Jag tycker inte att det spelar...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Görel
·
Avel Och blev så impad av HL och Dirco! Vilket par de är de passar varandra perfekt. Blev även impad av hur mycket Dirco har utvecklats...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: pezon
·
C
Avel Är det någon som sett den danska hingsten Corratus DVH 814 som blev årets hopphingst i Danmark i år ? Skulle vara tacksam för mer...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: clownen
·
Avel Är lite nyfiken på hingsten Pans Kardinal som är e. Kaliber. Jag undrar vad han har gett för avkommor, vad han själv har för meriter och...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: em76
·
Avel Fick en liten hingst här i natt och är fundersam på vilkan färg han får. Mor fux och far skimmel. Har förut fått svar 50/50 till fux...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Joyride
·
S
Avel Jag minns en hingst som hette Telescop (tror jag...) som fanns för en del år sedan. Vart har den tagit vägen? Eller finns den inte i...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Görel
·
Avel Vad tycker ni om att avla på ett sto med parallelförskjutning? Vilka nackdelar finns det?
Svar
13
· Visningar
1 655
Senast: Claudia2
·
Avel Måste få fråga lite om råd. Mitt relativt nyfödda föl (2 dygn gammal) var vid födelsen rätt instabil och vek i båda bakkotorna. Redan...
Svar
5
· Visningar
1 294
Senast: Mia_R
·
Avel Idag var jag på treårstest och såg en del fina hästar, vissa mindre fina (J_e_n_a:s hörde definitivt till den förstnämnda kategorin!)...
Svar
18
· Visningar
1 572
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka