Sv: Heimdals Hamlet
Nja det kan jag inte hålal med om... att jag drar iblans från trådarna är när folk börjar bli otrevliga och gå på personangepp..Ids inte att prata med sånna mäniskor!
Jag sitter VÄLDIGT sällan vid datan nu när det är sommar.. hallå ut med er ist för att sitta här och hägga lixom=)
Ocxh att det så fort hettar till att jag drar det håller jag inte med om.
Är det någon här inne spom kan stå för sin aåsikter och skiter totalt i vad andra tycker så är det väl jag??
Kanske därför jag inte är så omtyckt här inne.. just för jag inte tillhör de som gulligullar och håller med alla andra bara för att komma med i "gänget"...
Jag tycker att för långt kors inte är dels snyggt, dels för långt kors blir svårt att packa ihop hästen i en korrenkt form. Hästen blir alvång och får svårt att sätta under sig!!
En LÅNG rygg, LÅNGt kors och LÅNG länd ja jag tänker inte säga varken bä eller bu om de uppfödare som strävar efter sånna hästar..MEN jag gör det inte!!
Sen att jag inte svarar på vissa är för att jag blockat vilka det är kan jag säga helt okej så förstår ni varför jag aldrig svarar på deras frågor till mig eftersom jag inte ser vad dom skriver..
Det är Björk, Olinda(fd domaren) snuffsan, och nån till som jag inte kommer ihåg namnet på just nu!!
och nu till MIn fråga som NI aldrig svarar på..
Tråden handlar om en HINGST inte om hur vida bra elelr dåligt långt kors är...
Så anledningen till att jag oftast lämnar trådar ÄR för folk inte kan hålla sig till vad tråden handlar om!!!!
Ska ni snacka om hur bra/dåligt långt kors är på en häst öppna en ny tråd.. Men snälla vuxna människor följ bukefalos regler!!!