Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej! Jag skulle gärna vilja veta var flaxanlaget "hör hemma"? Kan alla hästar, oavsett färg, ha det ljusa tagel som flaxanlaget ger...
Svar
11
· Visningar
1 349
Senast: Jadzia
·
V
Avel Vet inte om jag lägger denna tråd på rätt ställe, men jag provar här. När jag klämde på stoets jur idag, kom det ut en mjölkaktig...
Svar
5
· Visningar
914
Senast: vivianhegre
·
B
Avel Är det någon som har bild på Lipton/eller länk till nån sida med honom? (som står hos Claes e:Limelight?) Tack! /Lina
Svar
4
· Visningar
974
B
Avel Kan man beställa den på internet? Eller är det ridsport-butiker som säljer den? /Lina
Svar
1
· Visningar
704
Senast: ameo
·
Avel eller har? Hur har det gått? har erat sto blivit dräktig på en gång eller fick ni seminera flera gånger. Hur funkade sammarbetet...
Svar
5
· Visningar
1 498
Senast: Scilla
·
Avel Har frågat tidigare men nu finns det bild: Vilken hingst skulle ni rekommendera till detta sto? OBS! att hon är 17 år och...
Svar
5
· Visningar
1 278
Senast: crazy
·
B
Avel Storlek på 04-fölen? Hur stora är era föl som föddes i våras nu i december? Bodil 3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 019
Senast: grimman
·
B
Avel Min travhäst är efter Barbeque, är det någon som vet ngt om honom? Temperament, insprugna pengar, färg, övrig fakta? Skulle vara roligt...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Bärin
·
T
Avel om man har en silversvart hingst, vad ska stoet ha för färg för att det ska kunna bli en silevrbrun?för en svart kan väl inte nedärva... 2
Svar
20
· Visningar
1 680
Senast: Mampas
·
V
Avel Det är min hästs farfars far :D Iofs är min häst ingen travhäst, men ändå, :D 2
Svar
32
· Visningar
2 147
Senast: Fabbe
·
Avel Har hittat en del matnyttigt på nätet men vill veta era egna erfarenheter! Positiva som negativa. Ett av mina ston är eventuellt...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: athena
·
  • Låst
Avel hur funkar de nu igen? Q blir 1 år den 14 maj. han är connemara. Calle blir 1 i juni och är halvblod. visst finns d nått mått man...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Ragatan
·
Avel Har ett 1-årigt halvblod som föddes fux men började så smått ändra färg mot skimmel vid ett par månaders ålder med gråa hår i svansen...
Svar
10
· Visningar
1 813
Senast: Ploppi
·
Avel När man läser utställnings poäng så använder man antingen en 50 eller 60 poängs skala. Jag vet att första siffran är typ med vad står...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Mitra
·
S
Avel Jag fick span på en supersnygg dressyrherre häromsistens, efter Dwight. Har aldrig nånsin stött på någon annan häst efter Dwight, eller...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: sthlm23
·
A
Avel Det står följande i 3 årstest pappren : Ston som tilldelats klass I eller II är berättigad till skådepenning. Exakt vad är detta... 2
Svar
22
· Visningar
5 030
Senast: Ancor
·
Avel Jag har funderat en tid på att skaffa en liten ponny till gården. De raser jag varit inne på är shettland, welsh eller russ. Vet inte... 2
Svar
25
· Visningar
2 483
Senast: lila
·
L
Avel Någon som har årets Varmblodshingstkatalog och kan titta vilka ston som Finish hade 2004 ? Jätteglad om ni har tid att kolla in det...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Lurasmatte
·
J
Avel Halloj, Jag håller på lite grann med mitt föl, leder honom till och från hagen, borstar på honom, lyfter hovarna samt ger honom...
Svar
16
· Visningar
1 603
Senast: Jenni73
·
Avel Har sett en annons och blivit sugen på en häst. Efter Warsteiner / Ganesco. Warsteiner vet jag en del om, det finns mkt att läsa här på...
Svar
17
· Visningar
1 381
Senast: curryfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka