Mitra Trådstartare 9 Maj 2005 #1 När man läser utställnings poäng så använder man antingen en 50 eller 60 poängs skala. Jag vet att första siffran är typ med vad står de andra siffrorna för?? Blandar ihop vilka som är trav och överlinje hals. Hoppas att det är någon som kan svara
När man läser utställnings poäng så använder man antingen en 50 eller 60 poängs skala. Jag vet att första siffran är typ med vad står de andra siffrorna för?? Blandar ihop vilka som är trav och överlinje hals. Hoppas att det är någon som kan svara
S summer san 9 Maj 2005 #2 Sv: Vilket är vad? 50 poäng skalan 1 typ 2 huvud,hals och bål 3 ben 4 skritt 5 trav
L Lukas 9 Maj 2005 #3 Sv: Vilket är vad? 1. Typ 2. Huvud, hals och bål 3. Extremiteter och rörelsernas korrekthet 4. Skritt 5. Trav 6. Galopp (endast vid 60-poängsskala)
Sv: Vilket är vad? 1. Typ 2. Huvud, hals och bål 3. Extremiteter och rörelsernas korrekthet 4. Skritt 5. Trav 6. Galopp (endast vid 60-poängsskala)
Mitra Trådstartare 9 Maj 2005 #5 Sv: Vilket är vad? Tack Tack ska spara tråden så att jag har den som "lathund"