Skådepenning?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Ancor
  • Startdatum Startdatum
Sv: Skådepenning?

Jessie81 skrev:
Jag var bara där under förmiddagen, men håller med dig om domarnas kommentarer. Jag brukar vanligtvis åka och titta på visningarna på Strömsholm, och där har jag upplevt att det gått proffsigt till. I Örebro höll de ju inte änns tiderna som de ropade ut i högtalarna. Skall visa min lilla tjej nästa år, men det blir iallafall inte i den föreningens regi.

Förstår dig fullkomligt och kan bara instämma!

Hm, titta efter tråden om fölvisningar som fanns för 2 år sen, om den finns kvar. Exakt samma domarkritik :angel: (ja, samma domare).

athena skrev:
Hm, titta efter tråden om fölvisningar som fanns för 2 år sen, om den finns kvar. Exakt samma domarkritik :angel: (ja, samma domare).

Oj, vad förvånande, har aldrig gillat människan :o

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 613
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 258
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka