Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Sitter å tittar på anonser.. Känner igen namnet Cream N´Coffee men jag kan inte hitta han. Finns de nåt ställe å söka på eller nåt... 2
Svar
20
· Visningar
2 579
Senast: crazy
·
C
Avel Den vanliga årliga frågan :smirk: vid den här tiden: Vad ska ni göra med era fölungar ? Ska dom visas på fölmönstring ? Är ni... 2
Svar
22
· Visningar
2 095
Senast: belize
·
M
Avel Nån som vet varför Bugatti Hilltop är borttagen från Flyinges hemsida? Är han inte kvar i deras katalog? Jag kanske har missat nåt?
Svar
3
· Visningar
968
Senast: wintersnowdrift
·
Avel Mitt sto ultraljudades här om dagen och det påvisade att hon var dräktig. MEN att hon hade två foster preciiis bredvid varandra. Vad... 2
Svar
29
· Visningar
3 133
Senast: rubytoo
·
Avel Idag var det dags for UL, och med stora forhoppningar akte vi dit, men annu en besvikelse uppdanade sej. Inte draktig. Det ar varat...
Svar
5
· Visningar
1 171
Senast: Ramona
·
Avel Hej, Någon som har koll på det här med gula anlag? Tänkte, nån gång i framtiden, betäcka mitt sto med en RP hingst för att få...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: loveponies
·
K
Avel har en del frågor angående föl.. *hur gammal måste stoet vara för att man ska kunna betäcka henne? *när blir stoet för gammalt? om det...
Svar
2
· Visningar
651
K
Avel Hur länge brukar stona brunsta egentligen. Till september ungefär eller. Tänkte också höra varför man gärna vill ha fölen tidigt...
Svar
14
· Visningar
1 271
Senast: AraSlei
·
Avel Fick ett stoföl den 4 Juni. (De la gardie - Jocer - Martello) Detta är mitt första föl så jag undrar därför hur man går till väga när...
Svar
18
· Visningar
1 256
Senast: Duva
·
Avel Mitt ena sto betäckte jag för 14 dar sen sista gången hemma med egen hingst...i morgon ska jag eg iväg o kolla henne..men så tänkte jag...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Cesam
·
L
Avel Vad kostar det att få en hingst godkänd? Alla avgifter? Och hur går det till på bruksprovet? Hur visas hästarna? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 505
Senast: Limrick
·
B
Avel Hej! nån som har en avkomma inom stofamilj 46? Tävlingsresultat, stam, 3-års tester etc? Skulle gärna vilja lära mig mer om den då jag...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: md5krist
·
Avel Har ett sto som i år blev 17 år gammal.Hade velat hinna ta ett föl på henne.Hon har fått föl innan både -97 och -98. Dock ej under...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Görel
·
Avel Om allt går som vi vill är T dräktig nu. Behöver nu veta allt om vad vi ska tänka på under dräktigheten. Både sånt som är viktigt att...
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: Lejonelle
·
Avel Det är frågan just nu när det gäller mitt sto. Hon betäcktes i slutet av April och var dräktig på 17:e dagen, kollades sen på 30:e dagen...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: martha
·
Avel ...det är andra gången det händer mig så jag tog det rätt lugnt i början, hade ju viss vana, men nu har det börjat bli problem. Fölet... 2
Svar
22
· Visningar
3 224
Senast: javill
·
Y
Avel Har ett sto som har Roots som pappa. Och vill veta allt om honom! Lämande han några hingstar? Är han fortafarande i avel ? Isåfall var...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Hera
·
Avel Har betäckt mitt ena sto och ska nu ultraljuda henne. Sitter och funderar på vilken dag. Räknar man från sista betäcknigsdagen i en...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: bonzie
·
C
Avel Vad kommer ryktet ifrån?Sanning eller myt?Vågar man chansa?Det är ju trots allt en topphingst... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 244
Senast: crazy
·
Avel Idag genomfördes den första betäckningen i vår hage. Lilla Savoy visste inte till sig av glädje när första stoet ställde sig för honom... 2
Svar
37
· Visningar
2 571
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka