Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag trodde aldrig jag skulle fråga, men nu är jag också villrådig! Var helt övertygad om att Sandakan var hingsten för året - men jag...
2
Svar
36
· Visningar
3 789
Senast: kskemilie
·
J
Avel Hej, Jag undrar om ni kunde hjälpa mig att se vad det kommer att bli för färg på denna lilla krabat :) Det är fölets mamma i...
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: Lukas
·
Avel Ni som har ston som inte gor annat an avlar, hur manga fol har ni fatt som mest pa raken? Brukar ni ge dem ett friar, eller blir det...
Svar
15
· Visningar
1 301
Avel ..ett tag.... Jag var o kollade mitt sto igår och hon var enl UL inte dräktig, hon var röd i slemhinnorna och på dag 16.......fast hon...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: CK
·
Avel Typiskt att man får krångliga hingstföl ;) nu är 2 av hingstfölen förstoppade, 1 resp 3 v gamla. När vet var ute idag för att u-ljuda...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: Rotterö
·
X
Avel Har skickat mitt arabsto på betäckning och satt och läste igenom hennes papper här någon dag sen, och då slår det mig att det står att...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: _xanth_star_
·
M
Avel Jag undrar vad för effekter linjeavel kan få? Positivt och negativt?
Svar
2
· Visningar
729
Senast: ancan
·
Avel Hur vanligt är det egentligen med tvillinggraviditet vid naturlig betäckning? Tänkte inte göra något UL förrän vid dygn 90 och då är det...
Svar
11
· Visningar
1 111
Senast: SofiaP
·
C
Avel Sitter å tittar på anonser.. Känner igen namnet Cream N´Coffee men jag kan inte hitta han. Finns de nåt ställe å söka på eller nåt...
2
Svar
20
· Visningar
2 577
Senast: crazy
·
C
Avel Den vanliga årliga frågan :smirk: vid den här tiden: Vad ska ni göra med era fölungar ? Ska dom visas på fölmönstring ? Är ni...
2
Svar
22
· Visningar
2 030
Senast: belize
·
M
Avel Nån som vet varför Bugatti Hilltop är borttagen från Flyinges hemsida? Är han inte kvar i deras katalog? Jag kanske har missat nåt?
Svar
3
· Visningar
965
Senast: wintersnowdrift
·
Avel Mitt sto ultraljudades här om dagen och det påvisade att hon var dräktig. MEN att hon hade två foster preciiis bredvid varandra. Vad...
2
Svar
29
· Visningar
3 124
Senast: rubytoo
·
Avel Idag var det dags for UL, och med stora forhoppningar akte vi dit, men annu en besvikelse uppdanade sej. Inte draktig. Det ar varat...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Ramona
·
Avel Hej, Någon som har koll på det här med gula anlag? Tänkte, nån gång i framtiden, betäcka mitt sto med en RP hingst för att få...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: loveponies
·
K
Avel har en del frågor angående föl.. *hur gammal måste stoet vara för att man ska kunna betäcka henne? *när blir stoet för gammalt? om det...
Svar
2
· Visningar
649
K
Avel Hur länge brukar stona brunsta egentligen. Till september ungefär eller. Tänkte också höra varför man gärna vill ha fölen tidigt...
Svar
14
· Visningar
1 266
Senast: AraSlei
·
Avel Fick ett stoföl den 4 Juni. (De la gardie - Jocer - Martello) Detta är mitt första föl så jag undrar därför hur man går till väga när...
Svar
18
· Visningar
1 248
Senast: Duva
·
Avel Mitt ena sto betäckte jag för 14 dar sen sista gången hemma med egen hingst...i morgon ska jag eg iväg o kolla henne..men så tänkte jag...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Cesam
·
L
Avel Vad kostar det att få en hingst godkänd? Alla avgifter? Och hur går det till på bruksprovet? Hur visas hästarna? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 496
Senast: Limrick
·
B
Avel Hej! nån som har en avkomma inom stofamilj 46? Tävlingsresultat, stam, 3-års tester etc? Skulle gärna vilja lära mig mer om den då jag...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: md5krist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka