Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Efter negativt dräktighetsresultat för tredje gången börjar funderingarna på om jag måste byta hingst... Vilka halvblodshingstar har... 2
Svar
27
· Visningar
2 825
Senast: Welsh
·
S
Avel Mitt lilla shettissto blev troligen tjuvbetäckt för ca en månad sen. det blev ett missförstånd då en tjej i stallet skulle låna hem en...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Welsh
·
C
Avel Den här studien undersöker om det finns ett samband mellan mödrars pretationer och avkommornas resultat vid...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: Stall Olitten
·
Avel vill ha lite fakta om dessa hingstar, någon som vet något om avkommorna: Weltmeyer, Rotspon, Longchamp, Londonderry, Don Frederico...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Mimmsan_93
·
Avel Mitt sto seminerades för nio dagar sedan och jag har hoppats och trott att hon skulle ta sig, men nu är jag orolig att något gått snett...
Svar
11
· Visningar
1 633
Senast: Lejonelle
·
C
Avel Är lite nyfiken på denna hingst. Vad vet ni om honom, egna meriter, temperament? Hur har hans avkommor blivit, hoppkapacitet...
Svar
12
· Visningar
3 374
Senast: Carmencita
·
Avel Eftersom mitt sto är skadat så börjar jag fundera på att betäcka henne. Känner bara att tiden rinner iväg. Jag har ingen koll på senaste...
Svar
9
· Visningar
1 301
Senast: MetalFairy
·
S
Avel Hur bra är denna stam? E:Goldlöwe767 EE Gotthard 3838 mfl...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: md5krist
·
N
Avel Detta är min fölis född i år, vet inte om ni kan se på bilderna, men han har en fläck under magen. Är det vanligt med bukfläckar på... 2
Svar
25
· Visningar
3 537
Senast: Iglatjarn
·
C
Avel Har nyss läst en artikel här på internet där man har intervjuat en stor internationell hästhandlare, hingsthållare och uppfödare av...
Svar
13
· Visningar
1 139
Senast: martha
·
O
Avel Skall kanske ställa iväg mitt sto på seminstation. Vad innebär stationsavgift och seminavgift? /Ole
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Veronika
·
Avel Ni som avlat såpass länge att ni hunnit få föl ur flera generationer i samma stolinje, ser Ni något samband att döttrarna har liknande...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: belize
·
Avel Hejsan, hoppas att någon klok människa kan ge mig ett råd! Jag har ett sto som förvisserligen har haft livmodersinfl. men är behn...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: ameo
·
Z
Avel Funderar på att betäcka med honom. Såg mkt fin ut på bruksprovet. Är det ngn här som vet mer om hingsten
Svar
14
· Visningar
2 093
Senast: ancan
·
L
Avel Någon som har avkommor eller vet lite om dessa hingstar? storlek på avkommorna? temperament? ridbarhet? Kommer ev att betäcka mitt...
Svar
9
· Visningar
1 318
Senast: maria_b
·
J
Avel När jag skickade in papperna med härstammningen på min Arab för att få ut passet så visade det sig att den hingsten som är morfar inte... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 658
Senast: Cesam
·
T
Avel Idag kollades mitt sto på 17 dagen efter sista semineringen (dock bara 14 dagen från när man tror hon släppte ägget). Då hon har två...
Svar
6
· Visningar
1 913
Senast: Thildha
·
T
Avel För er som följt min betäckning av sto (Napoleon-Urbino) med Liberace - hon är dräktig och ultraljudades i fredags. Då upptäcktes...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Thuja
·
B
Avel Hänvisar till tråd härunder
Svar
18
· Visningar
1 885
Senast: Bonanza
·
M
Avel som att svära i kyrkan gissar jag. Vågar nästan inte ens ställa frågan men jag får väll riskera halshuggning :crazy: Jag har ett sto...
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: ducell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka