Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Z
Avel Går det att avla på ett sto som varit buköppnad för 3,5 år sedan, pga tarmvred. Född -92
Svar
5
· Visningar
1 553
Avel Hej hopp! Har ett sto som nu är dräktigt och som ska föla nästa år! Det är ju sååå lång tid kvar! Vad bör jag tänka på under tiden...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: FT_ryttare
·
A
Avel Hejsan, Jag har fått tillfälle att köpa ett arabsto (shagya) som är 20 år, hon verkar fin men har lite melanom. Jag hade tänkt ta ett...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Ramona
·
C
Avel Här kommer ännu en kommentar fån samma artikel på internet som den förra tråden jag lade in här i forumet. Samma internationella...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 391
Senast: Mia_R
·
Avel Undrar i mitt förvirrade stilla sinne hur ni hade funderat. Vi äger ett holsteinersto av god stam. Hon har idag 3 avkommor med olika...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: Girasol
·
L
Avel japp då var det gjort! visade min 6åriga shettishingst e. almnäs origo .. 38p bidde det och det var väl väntat (realist) MEN det...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 193
Senast: athena
·
Avel Jag har seminerat mitt sto för andra gången nu i år, hon tog sig inte på första försöket. Jag ska på återbesök på onsdag och hingsten är...
Svar
13
· Visningar
1 059
Senast: bapro
·
S
Avel All info om den stofamiljen önskas och vilka kända hästar som kommer från den(om det fins några) ;)
Svar
5
· Visningar
2 121
Senast: pamira
·
Avel Någon som har eller väntar en avkomma efter honom eller som tänker/tänkt att seminera med honom i år? Jag ville haft honom till mitt...
Svar
9
· Visningar
1 352
Senast: athena
·
Avel Önskar information om följande hingstar: *Rookary Full Flight RWC 1 *Synod William WSB 8244 * The Hale Helios RW 56 * The Hale Felix...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: Joyride
·
H
Avel Hej! Jag fick en liten idé, jag skulle ev vilja ha en D-ponny efter mitt sto. Stoet är ett halvblod på ca 160. Nu undrar jag då vad ni...
Svar
16
· Visningar
1 610
Senast: hoppla
·
Avel Eftersom man hör så mkt olika saker är det alltid intressant att höra hur alla bukefalister gör. Hur gör ni och varför?? Hur gammal...
Svar
8
· Visningar
1 508
Senast: Cesam
·
Avel Tänker ni teckna det? Varför/varför inte?
2
Svar
27
· Visningar
2 679
Senast: Splittan
·
Avel Hur många av er har fått årets föl i tid? Mina gamla "säkra" ston, som ALLTID fölar i tid, kom bägge 2 veckor försent. Tredje stoet...
Svar
12
· Visningar
1 091
Senast: trotters.inc
·
Avel Har ett sto på betäckning som aldrig vill sluta brusnta. Hon har brusntat sedan den 14 juni och ser inte ut att vilja sluta. Vi betäcker...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: ancan
·
N
Avel Är det någon som vet vilken connemara hingst Fermoyle Boy är ?
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Nagenau
·
Avel Stor fölunge Hur stora är era fölungar nu? Min är född 21 april och mäter redan 120cm + över mkh. Han var stor när han föddes...
Svar
8
· Visningar
1 209
Senast: Pretty_Fly
·
Avel Mitt sto vägrar brunsta!!! Vet inte vad jag ska göra nu. Hon har stått på stationen en månad - sprutad med pgl 2 ggr och kommer inte...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: kskemilie
·
Avel Är det någon som kan berätta något om denna hingst? Ska ha funnits i Tyskland. Har det funnits många avkommor exporterade hit till...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: LilaTiger
·
L
Avel Behöver lite tips på lämpliga hingstar till mitt hbl sto e D-Day. Vet att det är lite sent på säsongen men jag tänker prova. Mitt sto...
Svar
16
· Visningar
1 760
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka