premiering boden!!

Sv: premiering boden!!

athena skrev:
:love: Mina föräldrar bor granne med stationen där han stod som hingst. En riktig pärla!

(Skjerdingstadsvarten alltså)
Granne till Harry Phersson således? Han stod där bara två säsonger men hann ändå bli far till två godkända söner, Skjerdingsson och Marsk. Dessutom importerades tre söner från Norge, Stjernar, Skjerding och Engergutten. Skjerdingsson och Skjerding fick Elit. Ändå fanns/finns det söner kvar i Norge. Jag kan bara hålla med dig, en riktig pärla!

Sv: premiering boden!!

Javisst :). Letade upp den här gamla tråden när jag kom ihåg att jag svarat i den.

Harry är boven till mitt hästintresse, min farmor och farfar bodde rakt över vägen (och vi fr o m -87 då jag var 12 år) och jag bodde i hans stall :love:. Har nog sett många fina nordsvenskar tillverkas :p.

Haugtin var annars min favvo, honom longerades vi barbacka på dagarna i ända med grimma och grimskaft, herregud om mina barn gjort det samma...

Atle skrev:
Granne till Harry Phersson således? Han stod där bara två säsonger men hann ändå bli far till två godkända söner, Skjerdingsson och Marsk. Dessutom importerades tre söner från Norge, Stjernar, Skjerding och Engergutten. Skjerdingsson och Skjerding fick Elit. Ändå fanns/finns det söner kvar i Norge. Jag kan bara hålla med dig, en riktig pärla!

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 475
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd