Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Fundrar på om eller man skall visa fölet eller räcker det att visa den som 1 åring? Har ett hingstföl som jag kommer behålla till vuxen...
Svar
5
· Visningar
1 008
Senast: Artemiz
·
A
Avel I morse när jag kollade mitt sto som planeras föla om 1 v så upptäckte jag en tjock gulaktig flytning i bak, nästan lite smörlik... Vad...
Svar
4
· Visningar
3 763
Senast: Artemiz
·
M
Avel all fakta, gärna kort osv på nooitgedacht. har sökt en massa på nätet men hittar nästan ingenting om honom/avkommor. Vill gärna veta hur...
2
Svar
24
· Visningar
1 954
Senast: myfairlady
·
Y
Avel :confused: Jag är helt nybörjare inom det här med betäckning, hingst o.s.v. men tänkte ta reda på lite mer. Jag har två ston, en paint...
Svar
15
· Visningar
2 206
Senast: Affa
·
Avel Har hittat ett sto som jag eventuellt är spekulant på, blir dock ganska förvirrad när jag tittar på exteriörutlåtandet på henne (har...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: clownen
·
K
Avel Hejsan. Hjälp mig med förslag på hingst till mitt sto. Stoet är Stanford-Modesto-Gaspari. Hon tillhör Flyinges Stofamilj 1. Hennes...
2
Svar
27
· Visningar
2 882
Senast: kima
·
  • Låst
Avel Det ÄR behjärtansvärt, men trådar om dessa ska INTE ligga här! Det finns en rubrik för det på annonsforumet och en rikstäckande...
Svar
0
· Visningar
1 248
Senast: ameo
·
I
Avel Vi har haft häst uppfödning länge. men aldrig vart ute för detta, hur fort måste fölungen börjar dia innan råmjölken försvinner ? Kan...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: CK
·
H
Avel Hej! Jag har precis köpt ett sto efter Montgomery. Nu undrar jag om det är någon mer som har det och som vill berätta nåt? Eller som...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Cheran
·
Avel Idag råkade jag bevittnia en betäckning på gården där min häst står. Det var en fyraårig Tennessee Walking hingst som skulle betäcka en...
Svar
5
· Visningar
1 014
S
Avel Hej jag är intresserad av att veta mer om connemarahingsten :banana: Ashfield cathal crobdhearg :banana: och om hans avkommor. Om du...
Svar
14
· Visningar
2 083
Senast: Ramona
·
Avel Men är det någon som vet hur det funkar att ta flyingehingst på annan station än flyinge.. Jag är nu inne på tredje försöket med en...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: Scilla
·
S
Avel Finns det något register på nätet som man kan se vilka hingstar (appaloosa) som betalt licens för i år? Vet att tex...
Svar
4
· Visningar
724
Senast: Sweet
·
Avel Fick ju som en del vet ett sto och ett hingstföl i år och måste nu betala en levande stofölsavgift (vilket jag visste när jag betäckte)...
Svar
15
· Visningar
1 333
Avel Har absolut 0-koll på hollänska hingstar. Känner någon här till vad Patijn och Dobas är för några ? Bra, dåliga ? hopp el dressyr ...
Svar
10
· Visningar
2 488
Senast: peråke
·
Avel Blev lite fundersam om vilkan raskod min korsningsponny till hör. Hon har en godkänd Welsh till far och en registrerad mor med okänd...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Rodde
·
Avel Var och tittade på en häst till sonen efter Weltman, mödernet var gammal god svensk stam som jag kände igen, alla upplysningar om...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Alair
·
Avel Ni ser frågan... Visst finns det regler som säger hur sent in på dräktigheten man får flytta hästen? Eller gäller det bara tävling...
Svar
4
· Visningar
1 241
Senast: Cyllene
·
M
Avel Jag har ett litet sto som jag ska betäcka ni i sommar. Hon är liten och kort i kroppen. Ca 160 i mkh och har 125-135 i täckesstorlek...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: gylle
·
H
Avel Är det någon som har avkomma efter honom innan han togs ur avel?? Är det någon som har bilder på President?? Har letat som en galning...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka