Någon fara att avmaska mitt i känslig period ?

Sv: Någon fara att avmaska mitt i känslig period ?

Jag skickade till Vidilab (gå in på hästvård och sök på Vidilab så hittar du deras hemsida). Skriv ut följesedel där inne, sedan är det bara att plocka 3 färska (behöver inte vara rykande färska dock hyffsat nygjorda) och stoppa i en påse och skicka till dem, uppger du fax el e-mail adress så kommer svaret samma dag som provet kommer dit. Tänk på att skicka det så att det inte blir liggande på posten över helgen.

Sv: Någon fara att avmaska mitt i känslig period ?

Toppen, tack för svaren.
Då vet jag hur jag går till väga.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 358
Senast: Snurrfian
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
3 501
Senast: ameo
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 082
Övr. Hund Hej! Jag har skrivit några trådar här tidigare som ni säkert har sett... jag behöver hjälp, igen. Jag har kommit in på en hundutbildning...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Tate
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka