Stofamilj 46, Piledalsfamiljen

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 931
B

Binsan

Hej! nån som har en avkomma inom stofamilj 46? Tävlingsresultat, stam, 3-års tester etc? Skulle gärna vilja lära mig mer om den då jag har en unghäst efter Strega. Tacksam för svar!

Sv: Stofamilj 46, Piledalsfamiljen

Har du sökt på tidigare trådar om familj 46? Jag har för mig att jag skrivit om familjens historia ett par gånger.

Familjen har producerat ett ovanligt stort antal tävlingshästar, främst i hoppning.

Sv: Stofamilj 46, Piledalsfamiljen

Vi har en halvsyster till Strega e. Concorde. Det jag vet om övriga syskon till dem står på min hemsida under Våra hästar/Cessna. Du kanske känner till något mer om dem, i så fall får du gärna skicka ett pm så jag kan komplettera. ;)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 095
Senast: ildiko
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 211
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 877
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna