Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

B
Avel Är det någon som har info om denna hingst? Vill gärna se avkommor också... :)
Svar
15
· Visningar
4 678
Senast: nasbom
·
Avel Igår när jag satt och terra Gabby_Ossi med länkar till olika palominohingstar ( :devil: ) så råkades jag hitta denna hingst...
Svar
13
· Visningar
2 361
Senast: Farle
·
J
Avel Varför producerar inte stoet råmjölk? Mitt sto har mycket mjölk. Så mycket att hon skull ekunna föda en fölunge till. Dock kom det... 2
Svar
38
· Visningar
3 118
Senast: Jaba
·
Avel Goodolphin Araban och Beverly Turk kommer jag ihåg, men sedan..... Skrev f ö en tråd om GAs flitiga förekommande i en stor...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: pastejja
·
Avel Jag har hört talas om att det finns vissa gummiskor eller strumpor som man kan trä på hingsten vid betäckning, för att göra så lite...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: danilo
·
T
Avel Något som vet något om fullblodet Slaney**. Det kan vara någon av dessa hästar http://www.allbreedpedigree.com/slaney3...
Svar
4
· Visningar
633
Senast: tashinajess
·
B
Avel Danzas äldsta avkommor är blir väl 3år i år,någon som vet vad han lämnat i Tyskland? /b
Svar
1
· Visningar
727
Senast: aldente
·
Avel Behöver lite hjälp med att hitta en lämplig hingst till ett fullblodssto jag ska köpa. Hon är e: Eightyeight keys ue:Nothern dare... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
11 973
Senast: barbarella
·
Avel Den här tråden kan nog ligga helt fel, flytta den gärna då! Lite exteriör frågor sådär. Ofta hör man, "brant bog, djupt liggande bog...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Estivuz
·
P
Avel Hej. Bra eller bara dumt att linjeavla? Det skulle bli morfar och farfars far = samma hingst. Alltså andra resp tredje led. Eller är...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: pialotta
·
Z
Avel Vi har ett fullblodssto, förstagångsföderska som tyvärr fick tvillingar i går morse. Det ena fölet var död redan vid födseln, medans den...
Svar
15
· Visningar
1 938
Senast: Abova
·
J
Avel Undrar om det finns några arabhingstar på TAI? Har för mej att det inte finns i Sverige, men det kanske går att importera? Vet att det...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: CK
·
Avel Ska betäcka mitt 7-åriga halvblodsto för första gången i år. Har tyckt mej ha bra koll på brunsten även om hon har "tysta" brunster, men...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: QuickStar
·
K
Avel Såg pingsttävlingarnas fälttävlan, där Anna Hassö var med på en skäck som såg väldigt trevlig ut. Nån som vet vad det är för stam på... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 957
Senast: misen
·
M
Avel För att göra en längre historia kort! Jag har ett avelssto som jag vet är tvillingbenäget, har tidigare lärt mig det den hårda vägen...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Cyllene
·
J
Avel Kan ett sto skadas vid fölning så att de får problem i flera år efteråt? Har ett shettissto som f g ägare sade hade haft en svår...
Svar
12
· Visningar
1 700
Senast: Jeeves
·
Avel Vilka här åker på utställning med sina ponnyer? Har ni planerat något för i år? Jag och min häst (av ponnyras) ska på våran... 2
Svar
21
· Visningar
1 818
I
Avel Någon som vet var man kan hitta fler bilder (förutom den som ligger på Gränsbos hemsida, gärna exteriörbild) på Nobel? Även hans...
Svar
8
· Visningar
2 069
Senast: jo7
·
A
Avel Hej... Vad är det som ingår i en språngavgift ? betalar man tex 2000 varje gång hingsten betäcker eller ingår flera betäckningar...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Rodde
·
Z
Avel HEj ! Har precis köpt mig en häst efter denna hingst . Är det ngn som känner till han ?? Själv har jag aldrig hört talas om han innan...
Svar
18
· Visningar
1 644
Senast: zavannah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V
  • Bilköp och hundbur