Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte direkt uttömmande information om man säger såSevillano är en hingst efter Alpenkönig xx / Chief xx. Har gett mycket dressyr hästar. Sevillano rörde sig väldigt bra.
http://www.horse-flirt.de/video/mov1497.m1v
Accondy är en hingst efter Sadlers Wells xx / Kalamoun xx. Har gett bra allround hästar. Mycket skimmlar. Väldigt vacker hingst.
Wilawander xx är en hingst efter Nashwan xx / Danzig xx. Han lever fortfarande men är gammal. Även han är dressyr hingst. Med en väldigt bra trav.
Elan xx är efter Wiesenklee xx / Vandale II xx. Elan har gett många fina dressyr hästar. Vet inte hur många han har gett, men det är väldigt många avkommer..
Chief xx och Lady Killer xx behöver jag nog inte berätta om.. De säger sig själva.
När du i en annan tråd frågar "varför domaren dömde din ponny si och så i formen" i lokal L:C undrar jag om du verkligen vill ha råd och hjälp eller bara slänga dig med hingstnamn till höger och vänster?Men om du kan FT så kan du väl hjälpa trådskaparen ist för att stå och argumentera? Jag kan inget om FT men jag kan en hel del om dressyr. Så vi kan kanske slå våra klokahuvud ihopp ist?![]()
Jag vill inte heller ha en ren dressyr hingst heller,men samtidigt som någon sa här innan så vet man ju dock inte hur bra en dressyr hingst egentligen kan hoppa då dom inte är tränade seriöst på hoppningen.Men vad tycker ni att jag ska gå på för bedömning på hingstarna? Då tänker jag på poängen dom fått.Ska man vara nöjd med 8Vad har vi för multitalanger -
Acacio han har givit en drös med både gångartstalanger och hopptalanger, jag tycker att för FT så räcker hans gångarter absolut och hoppförmångan är de tju inget fel på.
Corlensky G, både rör sig och hoppar
Ludwigs Champ - samma sak
Roven xx, behöver man säga ngt mer ?
Lambourghini,
Nobel,
Majim G
Camaro M
Det finns ett antal !
Men jag skulle inte lägga en med väldigt utpräglat dressyrblod på märren.