Här kommer mer information om detta. Kommer att få foton på avkommorna och eventuellt även stona under dagen, så om någon är intresserade av att se så PM:a mig så skickar jag dom till er, eller om någon kan vara snäll att hjälpa mig att lägga upp dom.
Apaches föl
Might B Moonshine skäck, vet ej efter vilken hingst, tävlar/tävlat högt i dressyr.
Might B Outlaw. Brun. Tävlat högt inom hoppning.
Might B Geronimo, Skäck döptes till Might B Memory men blev omdöpt. Har tävlat hoppning i Falsterbo under Falsterbo tävlingarna
Might B Mescal. Skäck. Avelssto.
Hon har också fått en avkomma efter en Fullblods hingst. Vet ej vilken och ej heller något namn. Eller heller någon färg.
Martin? Skäck som tävlat svår hoppning. Osäker på om den hette Martin.
Mescals avkommor.
Might Bite skäck. Har ägts av Fam. Algotsson, men såld till förra ägaren av Zeb. Är avelssto.
Might CW. Efter Eloge, brun.
Might B Rock efter Rocky skäck.
Den här hingsten efter Martini som Anna Hassö rider är Mescals första föl efter att Ann sålt henne, Shania efter Sarras är något eller några år yngre. Om Mescal fått fler föl efter detta kan jag inte svara på.
Apaches färg kommer från en icke godkänd skäck hingst, kan ha varit på mödernets sida. Kan också vara så att det ligger lite Quater bakom henne. Min källa (shady´s förra ägare) kommer inte ihåg allt som hände från den tiden. Apache dog i alla fall vintern 1996-1997. Då 25 eller 26 år gammal. Misstar jag mig inte helt och hållet så var hon svart vit skäck. Har bara sett henne 1 gång, 1995, då jag var och hämtade Shady, när jag köpt henne.
Mescal har själv vita papper och hennes avkommor efter godkända hingstar får gröna papper.