Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Hej! Jag har en häst som är efter hingsten Cordial och morfar är Luron. Jag undrar bara om det är någon som vet något om dessa hingstar...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: PolCord
·
Q
Avel Funderar på att betäcka mitt sto med Quinton, som är godkänd i Danmark och Holstein, men som inte har hunnit godkännas i Sverige (trots...
Svar
4
· Visningar
2 387
Senast: qsarmor
·
E
Avel är en normal dräktighet? 320??
Svar
2
· Visningar
679
Senast: ElinH
·
C
Avel Står helt still i huvudet just nu, vill ha lite input :). Behöver tips om hingstar till fullblodssto. Mkt välstammat för...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 037
Senast: cissiny
·
Avel Ja vilka hingstar till fullblodssto??
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: QuickStar
·
Avel Konstig fråga kan tyckas. Ston kan ju brunsta trots att de är dräktiga, men kan de även släppa ägg som sedan resorberas eftersom de...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: cirkus
·
Avel Ngn som vet mer om honom än det som står i hingstkatalogen och på Flyinges hemsida? Hur är han i temperamentet? Hur blir avkommorna...
Svar
15
· Visningar
2 945
Senast: kopparberg
·
K
Avel Hej hopp!:) Har tänkt att betäcka mitt sto, MaryLee. Underbar tjejja, 18år är hon och piggare med åren!!:D Hon har tävlat i SM i...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: pastejja
·
D
Avel Har ett sto efter hingsten Orchis Morio x, är det någon som har information angående honom? På ASRP´s hemsida kan man läsa att han är...
Svar
16
· Visningar
1 993
Senast: Coffee00
·
E
Avel Jag ska betäcka mitt arabsto i vår med en PRE hade jag tänkt. Men vilken ska man välja? Tanken är att det ska bli en häst, stoet är...
2
Svar
34
· Visningar
4 459
Senast: pepinopre
·
Avel Jag och min frågor :) Ja har en liten fundering:D finns det folk som använder sig av korsninghingstar, Isf vilka raser? Ja har tänkt...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: sara_18
·
Avel Har kikat på ett nytt sto som jag är sugen på att köpa, finns inte i sverige men mamman (som gått 140hoppning) till henne är svensk och...
2
Svar
31
· Visningar
2 661
Senast: Görel
·
M
Avel En av tre fölningar är nu på gång och nu står jag och kliar mig i huvudet ang pass och papper. Efter hur lång tid efter fölning måste...
2
Svar
27
· Visningar
2 686
Senast: Elma_vip
·
Avel I helgen är det treårstest på Bollerup och jag undrar var man kan hitta startlistor? För de borde väl läggas ut någonstan, eller kör de...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: yobre
·
C
  • Låst
Avel ...någon som sett honom på Bruksprovet? Vad tyckte ni? Gillar hans stam skarpt (Contendro- For Feeling- Argentan), och tycker han har...
2
Svar
32
· Visningar
4 665
Senast: Rox
·
Avel Finns det något register över ridponnier nu? ASRP verkar inte ha kvar sitt och jag kan inte hitta min ridponny i blå basen? Finns det...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: peråke
·
Avel Har sökt på ASVHs fakta blad men inte hittat honom... Är det ingen som tar in honom i år? Någon annan som tänkt betäcka med honom???:banana:
Svar
1
· Visningar
659
Senast: clownen
·
Avel Hej! Är det någon som träffat honom/sett honom live? Intryck? Hur är hans temperament? Funderar på honom till mitt Flemmingh-Shogun**...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: qsarmor
·
Avel Vad säger ni?? Till mitt irländska sto?? Fölet e. Jaguar Mail ser jättefin ut men den är stor. Vad säger ni om Tornesch eller...
Svar
19
· Visningar
1 856
Senast: rubytoo
·
T
Avel Har ett sto efter prins tatch / Prince Gaylord. Stoet är nu 17 år har alldrig haft föl. Skulle vilja ha en godkänd Hannoveranarhingst...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: slira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hundrelation
  • Katthår