Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kikat på ett nytt sto som jag är sugen på att köpa, finns inte i sverige men mamman (som gått 140hoppning) till henne är svensk och efter just Elizar, tänkte därför höra om någon har lite mer koll på vad han gav mer specifikt. Hopp, gång, temperament mm
Har träffat några Elizar (vad jag tänkt på) avkommer genom åren och vad jag kommer ihåg så var det väl ganska trevliga hästar som hoppade bra (nu har jag ju mest rört mig i hoppkretsar därav att det var hopphästar). Har jag en korrekt bild av hans avkommer ? Vad är er uppfattning om vad han lämnade.
Min häst rör sig trevligt med ett + för traven, hoppar med god teknik, ärlig, orädd och hinderklok. Hon är mycket arbetsvillig i både hoppning och dressyr, dock finns en del saker som andra har skrivit här i tråden som jag känner igen, kan ha en del egna ideer vid uteritt, helt plötsligt "explodera", ingen ide att bli arg på henne, då får man bara igen!