Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel Jag har en 10 månaders lusitanohingst. Jag ska kastrera honom och börjar fundera lite på när man ska göra det. Diskutionerna har spridit...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: Polly_Mulle
·
N
Avel har ett sto efter magini-sweet maruhu xx, tänkte mig ett litet cardento busfrö nästa år förhoppningsvis! är det någon som tycker något...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: nagellina
·
Avel Någon som har träffat på honom eller avkommer till honom ? Hur har de varit i temperament ? Hur har kapaciteten sett ut ?
Svar
0
· Visningar
768
Senast: gylle
·
L
Avel Hur gammal kan ett sto vara när man betäcker stoet första gången? :confused: Har ett 13 årigt sto som jag har tänkt betäcka nästa år...
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: aprilia
·
Avel Hur lång tid brukar det gå innan fölning från det att stoet har fått vaxproppar?
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Fredag
·
Avel Alla ni som har en avkomma e: Bocelli !! Ger han + eller - på mankhöjden?? Tycker han är en intressant hingst men vill inte att avkomman...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Cheran
·
Avel Jag har alltid haft ston som mjölkat mycket men nu är jag fundersam på mitt sto.. Hon är förstföderska och 15 år. Jag tycker hennes föl...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Annanaz
·
C
Avel Jag är ju väldigt glad för Nobel, gillar hans mångsidighet och stammen. Har sett ett par avkommor på treårstest som jag gillat. Han är...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: black_famous
·
  • Låst
Avel Här fortsätter de rasrelaterade Haflingerdiskussionerna från den tidigare tråden som blev vääääldigt lång...
78 79 80
Svar
1 586
· Visningar
105 138
Senast: ameo
·
Avel Har suttit och kikat lite på mitt fbl.stos stam, och då man inte är så värst insatt i fbl.stammarna:o så undrar jag nu om det är ngn...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: lille skutt
·
Z
Avel Hej alla, tänkte be om lite råd och hjälp! Mitt sto har ev. strålbenshälta, och kommer därför inte att hoppas något mer inom...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 589
Senast: Ziemona
·
Avel Någon som har lite info om följande hästar: *Maladin 183 *Zawodna 2662 Wlkp *Zapae 273 Vore tacksam för minsta info om dessa...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: Filuran
·
R
Avel *RESERVE CHAMPION STALLION OUD HEVERLEE *UNIOR CHAMPION OF THE SHOW - CLIFDEN *CHAMPION STALLION - OUD HEVERLEE *CHAMPION OF THE...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: Rascal
·
V
Avel nu har jag en undran igen...:) om man "skriver in sig " på en hingst station låter vet göra en gyn o bakterie koll, o sedan av olika...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: Masse
·
Avel Ja vad vet ni om honom? Har ni avkommor, hur blev de? Jag har blivit lite förälskad i hingsten, har själv inget lämpligt sto en...
2
Svar
23
· Visningar
2 519
Senast: MorningGlory
·
Avel Att ett sto uppvisar brunst symtom första "brunsten" efter att hon är konstaterad dräktig? Mitt sto konstaterades dräktig i måndags...
Svar
13
· Visningar
1 516
Senast: Bellini
·
Avel till mitt irländska sto?? http://www.britishsporthorses.com/westonjustice.html Hon har ju själv meriter i *** klass
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Ramona
·
Avel En hingst som visades på bruksprovet på prestation. Vad är det för hingst? Aldrig hört om, är nyfiken.
Svar
11
· Visningar
3 549
Senast: MissFideli
·
C
Avel Som rubriken lyder, vill veta allt som rör Napoleon. Tex: *Tävlingsresultat, dressyr/hoppning? *Avkommor. *Tävlingsresultat av de...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: NilaD
·
Avel Jag behöver hjälp med en arab hingst. Ska eventuellt köpa ett 2årigt arab sto efter Je Amadeuz ox. Någon som vet något om denna...
Svar
11
· Visningar
1 534
Senast: Bewelinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna