Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon som vet vilken stam det är på Dag Alberts OS-häst Tubber Rebel?
Svar
19
· Visningar
1 863
K
Avel Tänkte att efter som det finns trådar om våra fölisar och om deras pappor och andra hingstar är det dags att kasta ett öga på våra fina...
Svar
13
· Visningar
1 889
Senast: Tarantino
·
A
Avel Någon som vet hans mkh idag. Ryktet säger att han är närmare 166 idag, han står som 163 där jag hittade honom på nätet. Någon som vet...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Que
·
Avel Hej hej! Jag ska snart bli en stolt ägare till ett stoföl e: Camaro M 979. Men jag har inte sett så många avkommor efter honom och...
Svar
7
· Visningar
4 874
Senast: Mazarinen
·
C
Avel Visst blir man glad när det går bra för svenskägda hingstars avkommor utomlands! :bow: Hittade nedanstående på tidningenridsport.se...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 997
Senast: Bellini
·
S
Avel taskig rubrik kanske, men om en unghingst får en skada av ett slag som ung(dvs inget ärftligt) så att han blir "ful", är det något som...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: sinner
·
Q
Avel oj ooj oj! Råkade av en händelse hamna på angloarabernas riksutställning i Plönninge i helgen. Jag är inbiten halvblods ägare bör...
2
Svar
31
· Visningar
2 595
Senast: cissiwi
·
N
Avel Hejsan, Jag har en 06:a (sto) och en 07:a (hingst) med samma stam men olika papper. Bada ar efter Quite Easy - Littlie Boy - Ej...
2
Svar
38
· Visningar
2 933
Senast: shady
·
G
Avel Hej Allesammans. Jag tänkte höra om det finns någon kunnig människa där ute som kan ge oss råd angående avel på en något knepig D-Day...
2
Svar
26
· Visningar
3 127
Senast: Annecathrin
·
Avel är det någon som vet om man måste chipmärka innan 1/1-09? har för mej att jag har läst det, men jag hittar det inte nu. taksam för...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Alexandra_W
·
C
Avel Hej alla! Vi har fått ett problem på halsen och jag behöver lite åsikter! I mars-april i år köpte vi ett föl i dess mammas mage...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 918
Senast: Mabuse
·
Avel Mitt sto är dräktig, tror vi ligger på dygn 72, hon är kollad på dygn 47 och var dräktig. Men min oro är att det rinner lite bajs...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: SiZo
·
Q
Avel Har ett sto e Catango ue Ramiro-Ulft(e Le Mexico)-Gondelier som lite hastigt och lustigt antagligen ska betäckas i år. Därför blev det...
2
Svar
32
· Visningar
2 768
Senast: slira
·
Avel Läste i tråden om Quite Easy s framgångar i aveln utomlands, kom då att fundera på hur det gått för Minotaurus och PC avkommor i...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: poloplayer
·
P
Avel Ja, vi som inte är direkt insatta i det här med avel, hjälp oss lite och berätta hur det brukar gå till med avel. Jag tänker då kanske...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Masse
·
Avel Har ett 3 årigt sto e:Biggle 1015 u:Pamira ue: Dammen 774 - Algarve xx 791. Hon är ädel med super temperament och mycket trav och...
2
Svar
25
· Visningar
3 163
Senast: Anna_Maria
·
Avel Nån som har nån bild på honom? Någon som har nån avkomma efter honom?
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Görel
·
Avel Finns det någon som har någon avkomma efter han här inne? Skulle vilja veta lite hur de har blivit. Har lämnat ett av mina ston till han...
Svar
16
· Visningar
2 184
Senast: Josephine_Josephine
·
Avel Berättar gärna stostam med! Jag syftar mestadels på halvblodsaveln. Vad ska avkomman användas till?
Svar
2
· Visningar
633
Senast: QuickStar
·
B
Avel Hej Jag har precis köpt ett sto efter Dardel-Hertigen och jag skulle vilja betäcka henne innan semin stänger. Hörde på vår hingststation...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka