Visst blir man glad!

Sv: Visst blir man glad!

Så dig på en annan tråd ang Qalle-föl. Hur är det fölet? Vad har stoet för stam? Vi har betäckt med Qalle i år för vi ville ha QE-linjen.


Fölungen är väldigt försiktig och nyfiken. Har lite humör verkar det som (är nog dock nedärvt från mamman). Hon är otroligt näpen, snygg är hon vissa dagar, andra ser hon ut som en kamel :D
Mamman är e. Uttini - Bordeaux

Jag är jättenöjd med henne, kunde haft något bättre trav dock.
 
Sv: Visst blir man glad!

Neeej! J'kla skit! Vill verkligen ha honom, får se om det blir fryst eller om jag väntar tills han kommer hem igen. Men då känns det väldigt surt ifall han inte skulle komma hem trots allt...


med risk för att göra dig ledsen:cry: Så talar allt för att QE blir kvar i Frankrike -09 och Jaguar Mail och Alligator Fontaine blir kvar över nästa säsong-09...
 
Sv: Visst blir man glad!

Nu är tråden igång......känns lite tidigt med döttrar till Carland och Corlensky.Hingstarna bör ha haft många ston och tävlande avkommor.
 
Sv: Visst blir man glad!

Se mitt inlägg nr 23. Det var den infon jag fick när jag frågade om vad som skulle hända med dom. Men jag ska ner om 20 min med ett sto så jag kan fråga igen...
 
Sv: Visst blir man glad!

Ja jag såg det. Jag blir glad om de blir kvar :) Dock så frågade jag när vi var och kollade för någon vecka sedan och då sa de att de skulle åka..
 
Sv: Visst blir man glad!

Om jag är osjälvisk så tror jag att det skulle göra mycket för svensk avel om de 2 hingstarna skulle vara kvar. Kul med nytt blod och JM ungarna ser väldigt trevliga ut :)

Men för min skull så hoppas jag ju inte på det :angel:
 

Liknande trådar

L
Avel Har ett prestationsto som nyss är inköpt för att producera den ultimata hopphästen .:bump: Den tänkta avkomman ska om inte...
Svar
1
· Visningar
1 245
Senast: Laahra
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
40 607
Senast: Mayaanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp