Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men om man vill ha en hopphäst, vilket ju TS ville, sa är det väl inte sa lämpligt om mödernet är rent dressyrstammat? Vill man ha en hopphäst sa skulle jag säga att det absolut spelar roll om mödernet är hoppstammat eller inte.
Även om det säkert kan bli en helt ok dressyrhäst med Lemon som pappa sa är det ju inte mycket tröst om det var en hopphäst man ville ha, tänker jag.
Va gullig du är som kollar upp allt =)Fölet är inte registrerat tydligen för ja hittar de inte på sidan.. De är en hingst... Så här står de om lemon avkomman...
född 07,hbl, hingst brun,e. Lemon ue. Pontus - Hertingen ...
Hittar ingen full stam på mamman dock, men uppfödaren säger att hon är halvblod.. De jag inte vet är alltså uu. om denna är ett halvblod så innbär då detta att åringen har gröna papper?!
Hade jag velat ha en hopphäst så hade jag som så många andra i denna tråde valt Lemon avkomman.
Sen finns det ju enögda hopphästar som klarar sig super som pastejja skriver. Den som jag var "medryttare" på gick minst 120 hoppning i sina yngre dagar och jag har för mig att han startade 130 också. Är inte åttan enögd, eller är det ngt jag har fått för mig?