Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför ska ni byta häst för att den skadat sig i ögat ?
Ni har köpt hästen och ni har försäkrat hästen .
Ni är ägare till hästen /fölet och då ska ni även betala alla vetrinärkostnader som hör till .
Tycker ägaren till stoet bemöter er på ett bra sätt och erbjuder er en 1 åring och tycker ni den passar istället så byter man rakt av och diskuterar inte värdet på pållen ??
Mvh Mia
Jag håller med.
Dessutom så har jag sett en del fina Lemon avk. Har provridit en mycket fin 4åring e.honom.
Jo ett PRE-partbreed kan visas inom tävlan för PRE-partbreed är en egen ras.. men självklart inte som halvblod...
Nu har jag hopptränat en PRE på relativt hög nivå, men tyvärr skulle inte jag vilja säga att din häst hoppar bra![]()
Lemon var godkänd 2006 så föl födda 2007 får inte grå papper p g a honom men den har kanske det efter mamman?
Och det säger du efter två ögonblicksbilder! Jag fotar MYCKET hästar som hoppar och kan få hästarna att se ut som stjärnor eller kossor beroende på när i språnget bilden tas och hur just det språnget blev...