Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Sökte lite på blup.se och fick fram hästar hon det stod T på som kön. Vet inte om jag bara är trög, men vad betyder det?
Svar
6
· Visningar
1 783
Senast: Bellini
·
Avel Det här kanske är superlöjligt men det är ngt som känns liiite surt.. Jag har köpt ett dräktigt avelssto. Köpalternativen var 1: ett...
Svar
15
· Visningar
1 386
Senast: SarahMc
·
Avel Finns det någon hemsida där man kan leta efter stamtavlor på Angloaraber?
Svar
3
· Visningar
870
Senast: vildros
·
Avel Vad hade ni valt för hingst stammässigt till sto e. lucky light-allegro-dragon II ?
Svar
9
· Visningar
1 481
Senast: oxo
·
F
Avel Hej! Har en köpare som ska hämta fölet om en månad, när hon är 6 och en halv månad gammal. Min plan var att börja ta in dem snart på...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: ch791022
·
Avel Såg en avkomma efter honom på bild, var verkligen en sådan man lade märke till. Men har aldrig hört talas om honom innan. /Camilla
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: ch791022
·
C
Avel Jag håller på att forska i stamtavland på ett sto som heter Spirit - 79 som var e. Master Spiritus xx. Jag vet att Spirit gick i det...
2
Svar
27
· Visningar
4 298
Senast: rubytoo
·
Avel Vilken dalig vecka jag har haft. Imorse fick mitt föl somna in, tva manader gammal. Han föddes med deformerade ben och nu gick det...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: limona
·
I
Avel hej jag är nybliven ardennerägare och jag skulle gärna vilja visa henne på premiering / utställning.. Hon är utställd som 3 åring med 40...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Hilma e Dacke
·
Avel Hittade inte färgtråden så jag skriver en fråga om färg. Jag vet att många inte tycker det är seriöst att avla på färger, men av olika...
Svar
10
· Visningar
1 549
Senast: rebus
·
E
Avel idag fick jag ett trevlig besked av mina sponsorer '' föräldrar'' Dom har diskuterat fram att ja får välja vilken hingst jag vill...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 173
Senast: Hiddeous
·
N
Avel Jag har ett hingstföl fött i mitten av Maj. Och visar nu intresse för brunstiga ungston. Han får helt plötsligt fem ben och fjärskar...
2
Svar
23
· Visningar
2 933
Senast: sandra87_
·
S
Avel SAnha? är det ett förbund? Z.Pr. Huptstutbuch och St.Pr. Haupstutbuch och enbart Haupstutbuch, vad är det för skillnad?
2
Svar
24
· Visningar
3 115
Senast: Marna
·
Avel Jag har under snart ett års tid haft ett avelssto utan att ha egen gård. Men jag känner att det inte funkar! Är det för att jag är...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 715
Senast: Ramona
·
B
Avel Har aldrig sysslat med avel, så ett återkommande ord: språngrulle block, vad är det och vad använder man det till?
Svar
13
· Visningar
2 950
Senast: Melynda
·
Avel Mitt sto ska föla i början på maj och jag kollar just nu runt på olika sätt att "fölvakta" henne. Det första alternativet är ju en helt...
2
Svar
23
· Visningar
3 453
Senast: eleven11
·
T
Avel Jag letar häst har har tittat på 3 st 2 åringar efter Emmerton. Alla tre är göör fula i kroppen just nu. Kantiga och tunna över...
Svar
14
· Visningar
2 981
Senast: rebus
·
Avel Någon som fotade där igår? Själv hade jag laddat kamerans batteri men glömt memory cardet i datorn:o. Tog några kort hemma på grabben...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: kicket
·
I
Avel Har ett fullblodssto som är efter hingsten Docksider (USA) och stoet Easy Romance (USA). Googlade runt lite igår, men hittade inte så...
Svar
7
· Visningar
776
Senast: Melynda
·
S
Avel Jag har två hästar som är registrerade som svarta men egentligen så tror jag inte dem är det. De är brun/svarta med tydlig ål på ryggen...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10