Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog du några kort?Träffade Quaterback för några veckor sedan och ska man värna om benstället är han inget alternativ, väldigt hastrång och uttåad bak. Då såg hans far betydligt trevligare ut i benstället men även i övrigt. Båda hade dessutom någon pigmentförändring runt ögona (vitt) så jag gissar att det är ärftligt?
Rafael är fantastisk,men vad vet vi om hans förrävning???
Rubin Royal är ett betydligt säkrare kort-mödernet är helt outstanding,dock vet jag inte hur hans äldsta avkommor gör sig i sporten,han har många bra yngre förmågor helt klart,men hur många går s-klasser-någon som har koll på detta???
Jag tror faktiskt att man vågar chansa på en hingst som har vunnit allt och fått 43 poäng av svenska ASVH på en 50-poängsskala (enligt mina källor var det ett par ur nämnden som omedelbart bokade betäckning med R efter avslutad bedömning).
Absolut...visst är det RR:s helbror Romanov som är far till Rafael...det gick visst lite fort där..))
Föredrar definitivt Rubin Royal framför Romanov av många anledningar,men bla därför att Romanov inte får verka i svenska avel pga OSC.
Någon måste ju ta in semin på hingsten också!
Don Frederico eller Isidor![]()
Har ingen aning varför ingen tar in semin från RR,men Rafael har ju en importör,tyvärr kan inte han inte lämna så mkt info om Rafaels möderne,vilket är tråkigt då det är extra viktigt med tanke på att hingsten är så ung.Hiddeous,du kanske vet mer......?
Nej, jag har inget eget sto så jag har inte undersökt saken närmare av det skälet (har dock kort pratat med importören som tyvärr inte vågade lova att hingsten finns tillgänglig nästa år, då trycket på hingsten är mycket stort.) RR tas inte in pga administrativt/logistiskt strul tidigare år.
RR tävlar och finns bara tillgänglig på fai för export.Rafaels importör kanske läser på mödernet till sina importer lite mer till kommande säsong......Världsklass hingstar uppfattas oneklingen på olika sätt-toppad nedärvning eller toppade bruksprov.
Isidor är inte hingst längre.DF är spännande,helt klart
Rafaels importör kanske läser på mödernet till sina importer lite mer till kommande säsong.