Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

K
Avel Jag har precis fått hem min nya häst, och fick idag veta att han är E Pentagon 925, nu undrar jag hur man ska göra för att få fram vem...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: ameo
·
L
Avel Hejsan. Jag hade tänkt att betäcka min häst och jag vet ingen bra sida. Om ni vet nåågon sida där man kan hitta många hingstar så...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Masse
·
Avel Jag har ett Quartersto som jag skulle vilja betäcka nästa år. Hon blir då 8 år, är hon för gammal för att betäcka då? Hon har aldrig...
Svar
11
· Visningar
2 963
Senast: Mitrolle
·
Ä
Avel Jag vill ha ett tiiiidigt föl! Inte så det vadar i snö kanske, men hur tidigt kan jag betäcka till våren? Min nya häst är född i...
2
Svar
21
· Visningar
1 938
Senast: ancan
·
Avel Finns det ingen möjlighet att se nåt från Flyinge på webben?
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: vildros
·
L
Avel Skulle vilja veta lite nyheter om careme.Någon som sett honom in action på sistone?
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: slira
·
Avel Någon som hört något om den? Tror ni den kommer konkurrera med Hingstkalendern/katalogen?
2
Svar
26
· Visningar
2 585
Senast: slira
·
Avel ja, som överskriften säger, är det någon/några härinnne som är med? Själv är jag med och tycker det ska bli mycket spännande:banana...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 472
Senast: Fenestra
·
Avel Är det någon som har en åring med den stammen här??
2
Svar
22
· Visningar
3 180
Senast: Nelle
·
C
Avel Jag är sugen på att köpa en unghäst/föl. Jag har kollat lite på tyska stuterier, Kempke Hof, handlaren Schockemöhle och lite belgiska...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 411
Senast: Salonikel
·
K
Avel Hur mycket hanterar ni era 6-månaders fölungar? Vad ska man göra när dom reser sig mot en?
2
Svar
22
· Visningar
2 035
Senast: Welsh
·
Avel Är det någon som ska dit på torsdag o titta på hopphingstarna? Och kanske har en kamera eller videokamera? Jag har ingen möjlighet att...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: QuickStar
·
Avel Finns det någon här inne som har erfarenhet av hans avkommor? Jag såg honom en del när han var ute och tävlade för några år sedan och...
2
Svar
27
· Visningar
3 169
Senast: Emsan
·
B
Avel Hur pass noga är ni som bedriver avel på att frånhålla Era gårdar besökande hästar pga smittorisker av olika slag? Vi har en ridbana som...
2
Svar
29
· Visningar
2 387
Senast: Ziemona
·
T
Avel Vad tror ni som förstår er på detta med avel,att betäcka ett Bellinisto med Broere Obelisk.Stoet är ganska så liten,ca 157 hög,lite...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: tya
·
S
Avel Jag har funderingar på att betäcka mitt sto till sommaren men är inte så insatt i aveln, vet inte riktigt vilken hingst som vore bäst...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: Zuzzi
·
Avel Det är inte alls aktuellt nu, men leker lite med tanken vilken hingst jag skulle använda om jag skulle betäcka detta sto. I framtiden...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: maria_b
·
D
Avel Har funderat över detta med skimlar som skimlar extremt långsamt. Med extremt långsamt menar jag alltså skimlar som inte blir ljusa/vita...
Svar
7
· Visningar
2 396
Senast: Anki Lundberg
·
Avel är det någon som vet vad Grand Cavalier Invest, Pärsti vald, Viro är för något och om de har någon hemsida man kan nå dem? och hur man...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: rubytoo
·
Avel Nu är han precis avvänjd från sin mamma( han är nu 8 mån) och jag kommer släppa ihop honom med 3 andra föl. Dom kommer att vara ute hela...
2
Svar
22
· Visningar
2 179
Senast: Dressyrtanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Uppsättning
  • Tvillingar!?