Hingstboken.

Sv: Hingstboken.

*kl*

Någon som vet ungefär hur många hingstar som är med? Så här står det på Hippsons hemsida:

"Årets julklapp för alla avelsintresserade! Nu kommer Hingstboken 2009 som presenterar alla hingstar i svensk varmblodsavel 2009."

Jag menar, iom att hingstägaren/importören ska anmäla/betala själv så kommer nog inte alla hingstar vara med. Ska man betala över 500 kr för boken skulle det vara kul att veta om det blir 10 eller 100 hingstar. Det kanske står någonstans men isåfall har jag missat det :o

Ju fler hingstar desto roligare bok, och för 2000,-/st är det ganska billig reklam. I mitt fall betalar hingstägaren.....

Jättebra reklam, och snällt att du sa till. Kollade igenom all info jag fått och hittar inte detta. Hingstägarna betalar mitt också. Fick ett "ja" från USA tio minuter efter att jag frågade. :)

Jag satt och letade efter din hemsida häromdagen för att kolla om du hade nån ny info om Class de Luxe och den nya Landadeln, men jag hittade inte din sida. Kanske letade dåligt!

Vad man kan gissa från de provsidor jag sett så är det ex på Don Primero, Cagancho och Airline H. där har vi flera hingsthållare med flera hingstar. Lägg sen till att Birgitta Bentzer varit involverad så lär Flyinges också vara med. Mina, Sliras och E&G's importhingstar i reklamform (kanske Sliras med egna sidor?).

Det lär nog bli ett gäng hingstar!

Mitt (numera) fd webhotell Surftown har krånglat i flera månader och nu blev vi så osams att de helt enkelt stängde ner min sida, det kan vara därför du inte hittade den.
Räknar med att vara online med min "riktiga sida" under veckan. Har nog ingen mer info om hingstarna än, dock, mer än att en Class de Luxe-son är uttagen till premiering i Redefin. Liten gummiboll med enorm hoppteknik och pappa upp i dagen.
Infon om priset i hingstboken fick jag av Pia Pettersson, både på mail och via telefon, så det ska vara ok.
Till LenaB: Vad jag kan se i mitt reklammaterial är även Cyklon, Empire, Tornesch och Flyinges hingstar med. Layoten och bilderna är jättefina. Kommer definitivt att önska mig den i julklapp ;-)

Tror verkligen på detta projekt.Positivt att importhingstarna fått lite support.

Menar naturligtvis Birgitta Elmlund-och inget annat-i tidigare inlägg:D
Inga egna sidor Cyllene,bara ombud;)

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 426
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 657
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10