Asvh´s "Unga avlare", någon som är med?

Sv: Asvh´s "Unga avlare", någon som är med?

Jag är anmäld dit! Känner dock ingen och börjar nu fundera på vad jag gett mig in på :crazy:
Jag har inte hört något om den heller? När börjar den och hur gör man med betalning? Vet att man betalar den på lördagen men man måste väl säga till om det någonstans eller?

Jag kommer att ha svarta byxor och svart jacka (fantasi, jag vet :D ), blont uppsatt hår, ganska lång och ev. glasögon, kommer dessutom se en aning förvirrad ut... Hugg gärna tag i mig! Lystrar till namnet Ellen.

Sv: Asvh´s "Unga avlare", någon som är med?

kl.. Jag tycker det är spännande att man är ungdom fram tills man är 25 och sen äldre när man är 26:D
Vad hände med spannet i mitten?
(Min äldste son var fyra år när jag var 25)
Tycker det är toppen att möjligheten finns och jag hoppas att många yngre hoppar på tåget och passar på!

Jag bara småflummade lite kring åldersgränserna, hade gärna sett att man var ungdom till 35:angel:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·
Hästvård Vi har blivit med arbetshäst! I alla fall är det så det känns. :confused:O_o:cool: Damen i fråga är ca 140 cm hög på det stället där...
2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: Capybara
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 458
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10