Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel Jag har kollat på ett sto nu som jag gillar men funderar på stammen. Stoet är e: Irco Marco 662 och morfar fullblod. Om jag nu...
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: Papaya
·
H
Avel Jag behöver kreativ hjälp med val av hingst till detta 4-åriga sto för en eventuell betäckning. Hon är e.Akribori-Maistic-Koncerz xx...
Svar
10
· Visningar
1 755
Senast: Helan
·
P
Avel Vore kul att jämföra!! Jag mätte mitt föl som nyfödd och då var han cirka 81 cm. Nu är han 2 veckor. Hans mamma är ej renrasig Welsh...
Svar
6
· Visningar
1 418
Senast: ikaros227
·
Avel Halvblod och Welsh cob?? Ja som rubriken lyder, är det en bra kombination? Är så att jag har ett halvblodssto som jag vill betäcka i...
Svar
11
· Visningar
1 953
Senast: lady_vip
·
Avel De flesta av oss tar nog fram föl som kanske skulle gå +-0 vid eventuell försäljning, men jag är ju lite nyfiken på er som faktiskt går...
2
Svar
27
· Visningar
2 592
Senast: SeagirlM
·
Z
Avel hej, nu har jag en rad frågor här som säkert är helt enkla att svara på, men som jag skulle behöva få bekräftat. Mitt sto är snart på...
Svar
1
· Visningar
1 308
Senast: QuickStar
·
E
Avel Min häst är e.Cortez u.Sherry ue.Callaghan. Är det någon som vet vem Callaghan är och kanske har några bilder på honom? Det är nämligen...
2
Svar
26
· Visningar
4 272
Senast: Tereeze
·
T
Avel hejsan,.jag funderar på att betäcka mitt 11 åriga New forest sto. hon har trevligt temprament,mysig och pålitlig i de mesta och...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Masse
·
Avel En bekant och jag stod i stallet nu på morgonen och pratade om fullblodshingstar i halvblodsavel. Så började vi fundera på Come Fast...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Boop
·
L
Avel Minns jag rätt att Boris VH KLUIZEBOS är död? Undrar finns det sperma kvar o vilket e priset då?
Svar
1
· Visningar
714
Senast: KickiH
·
Avel Kommer troligen betäcka mitt sto nu i vår men känner inte att jag är helt säker på hingst så jag tänkte få lite hjälp med det.. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 729
Senast: Ia*
·
O
Avel Min vallack är en tyskimporterad hannoveranare e. Romantic Star. När jag nämner hans stamtavla för folk så har det vart många som inte...
Svar
7
· Visningar
1 519
Senast: KickiH
·
I
Avel Ni som har flera hästar, när låter ni ett sto med föl dela hage med kompisarna igen? (Förutsatt att alla är pigga och friska). Min...
Svar
12
· Visningar
1 138
Senast: Sar
·
L
Avel vet ni någon hingst som nedärvet isabellfärg, men som prstserat själv i svår hoppning , har god exteriör och rör sig bra?
2
Svar
26
· Visningar
3 214
Senast: Laahra
·
P
Avel Jag har märkt att någon hingst saknas på faktabladen, men ändå annonser i tex Ridsport. Kan man börja seminera med en hingst som inte...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: Görel
·
Avel Jag har haft mycket otur i mina hingstval, väntat för länge helt enkelt. Man glömmer lätt att hingstar kan bli sålda utomlands, dö...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
12 471
Senast: kaizcenn
·
Avel Min fölunge är helt besatt av att slicka på boxväggen. Hon har slickat rent brädorna så dom nästan ser nya ut. Det är gamla brädor från...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: sita
·
H
Avel Finns det några avkommor som visat framfötterna i dressyr? Vad har avkommorna fått i gångartspoäng på exv 3-års samt andra championat...
Svar
15
· Visningar
2 127
Senast: Yasmine
·
Avel Funderar på om jag ska betäcka mitt ena femårssto för att ge henne lite mer tid och dessutom få en avkomma till henne innan hon säljs...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Pam
·
E
  • Låst
Avel Hej! Har ett sto som enligt beräknad dräktighetstid ska föla vilken dag som helst. Är dock mycket fundersam på om hon verkligen är...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 985
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka