Hingst som nedärver isabellfärg..gärna prestationshingst hoppning

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Laahra
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hingst som nedärver isabellfärg..gärna prestationshingst hoppning

Arro-Bell -91 e. Anart är en avelsvärderad hingst med meriter i dressyr. Stod på naturlig förra året i Mariefred. Han är definitivt isabell!!!

Arro-Bell -91 e. Anart är en avelsvärderad hingst med meriter i dressyr. Stod på naturlig förra året i Mariefred. Han är definitivt isabell!!!

TS efterfrågade gula hingstar med prestationer i svår hoppning? Det har väl knappast Arro-Bell?

Skulle gissa på att TS vill ha en hingst som faktiskt är godkänd i ett varmblodsförbund.

Hingsten du tipsade om är bara godkänd i palomino föreningarna... Sen har den inga direkta meriter själv heller..

Men snygg är den.

OK ok!! Misstänkte att jag va ute & segla :grin:

kul att ni håller tråden levande...får se om jag kan få fram en isabell nån dag...;) en godkänd hingst då med prestationsstam:)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
707
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
678
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som...
2
Svar
33
· Visningar
2 750
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka