Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

P
Avel :confused: Vi har nyligen börjat med avel. Köpte av 1 uppfödare, ett dräktigt sto och en hingst. Nu när jag kollar närmare så är...
Svar
6
· Visningar
1 591
Senast: klinteberga
·
Avel Jag har två irish cobb cross åringar i hagen, och den ena killen har både rak och vågig man. Den svarta manen är rak, medan den vita...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Mitrolle
·
T
Avel Hejsan! Jag undrar om någon här inne vet varför Romanow inte är godkänd även i Sverige. Han är väldigt grann :)
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: dobbis
·
J
Avel Är det nån som har nått bra tips på en liten hingst till minishettis?
Svar
16
· Visningar
4 260
Senast: ameo
·
Avel Jag har ett New forest sto som jag skulle vilja betäcka.. Men är hon för gammal?? !8år i år.. Aldrig haft föl tidigare.. vad tror...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: mumlan81
·
S
  • Låst
Avel Jag tror att stoet fölar inatt. Lite små pirrigt. Men vill ju slippa vänta mer nu.
Svar
1
· Visningar
694
·
Avel Jag tänker betäcka mitt sto. Har ju frågat en del här på Buke då jag aldrig fött upp någon häst. Har unghästvana, ridvana och "allt... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 881
Senast: Ramona
·
M
Avel Jag hänger inte alls med i raser, avel osv. Eller så är jag bara världens korkaste person ;), men jag undrar vad som menas med SWB? Jag...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: QuickStar
·
Avel Jag önskar vända mej till en seminstation med goda resultat. Kan man hitta statistiken någonstans? Varför gör inte stationerna reklam...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: QuickStar
·
A
Avel Jag har sökt å sökt å sökt efter information om Landgraf men jag hittar verkligen INGENTING! (kan bero på min inkompetens vad gäller...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: Malin_89
·
T
Avel Har funderingar på att avla på mitt ponnysto. Hon är korsning welsh/arab. En superduktig och trevlig ponny men kan vara både tuff och... 2
Svar
21
· Visningar
3 171
Senast: Boop
·
Avel Är det någon som vet något om Hoppenhof´s Benjy? På ägarens sida står det att han är född 2005 e.Orchard Boginov, men inget om... 2
Svar
23
· Visningar
4 069
Senast: peråke
·
M
Avel Någon som vet vad det kostar att skicka semin med tåg? Skåne till Västerås?
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: morning_star
·
  • Låst
Avel ... men.... Jag vill att så många som möjligt kan se denna tråden och hjälpa mig!!! jag har ett sto hemma- hade föl förra året och...
Svar
1
· Visningar
808
·
O
Avel Vart ligger genomsnitts höjden på halvblodsfölen de är ca1 månad? Och likadant i 1 år ålder?
Svar
1
· Visningar
815
Senast: ragge
·
Avel Har i bakhuvudet att jag sett i någon tråd att någon använt vanlig människo bröstpump för att mjölka stoet, men hittar det naturligtvis... 2
Svar
23
· Visningar
3 450
Senast: Lintrollet
·
  • Låst
Avel min lilla karisma ska komma hem från sin fodervärd på måndag, hon har fått lite ont i sina ben och ska ta en lååång vila från träning... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 917
·
Avel Donetta har fått en stor knöl mitt nere på magen (undersidan ca 30-40 cm framför juvret) ett par dagar efter fölningen. Den ömmar inte...
Svar
6
· Visningar
1 352
Senast: älgen
·
G
Avel Jag undrar hur man söker avkommor efter ett speciellt sto. Jag har sökt på Goggle på hennes namn och försökt hitta något men hittar...
Svar
3
· Visningar
1 015
Senast: Pazuzu
·
A
Avel Har ett föl som är ca ett dygn gammalt och bara diar på ena sidan, vad ska man göra? Stoets juver är ju jättespänt på den andra sidan...
Svar
4
· Visningar
1 547
Senast: asiaC
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka