Söka avkommor efter ett sto

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare GoForGold
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 015
G

GoForGold

Jag undrar hur man söker avkommor efter ett speciellt sto.
Jag har sökt på Goggle på hennes namn och försökt hitta något men hittar ingenting.
Så nu undrar jag om det finns något bra ställe där jag kan hitta hennes avkommor?

Sv: Söka avkommor efter ett sto

www.allbreedpedigree.com har en bra tjänst tycker jag. Dock kan man själv redigera databasen, vilket gör att det kan finnas luckor eller felaktigheter.

Först hittar man stoet man söker och sen gör man en progeny report så får man se vad stoet har för avkommor.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
840
Senast: Roheryn
·
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: KattenJ
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 156
Senast: Rosett
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka