Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Mamma sto har fått förlossningsfång trots en superenkel fölning och en efterbörd som släppte efter 10 minuter och såg hel och fin ut...
2
Svar
31
· Visningar
3 436
Senast: via
·
Avel Jag vill gärna ha tips om hingstval till mina 2 ston. Holly e. Rubinrot - Gassendi - Nivå. 167 cm hög söker dressyrhingst med minst...
Svar
17
· Visningar
1 667
Senast: Ravishing
·
Avel försökte lägga ut en tråd tidigare, vet inte om det blev fel när jag lade ut den så jag försöker igen. är det någon som vet något om...
Svar
2
· Visningar
1 017
Avel Behöver lite råd, nya tankar och tips om hingst till mitt sto e Cortez- Amiral- Nepal. Hon själv är visad som treåring med 998678 och...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: cirkus
·
Avel Hejsan! Jag har ett helt underbart varmblod som jag vill sätta föl på i framtiden. Mitt sto är född 2002 och är ca 165 i manken. Hon...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Adelente
·
S
Avel Vi har ett halvblodsto e Elmshorn u Beadelbaum xx ue Raise A Dancer xx som vi fundera på att betäcka vid nästa brunst. Hon är ca 162cm...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Seraphine
·
S
Avel Jag har ett sto och en valack och har funderingar på att betäcka mitt sto. Problemet är att jag inte kommer att ha några fölkompisar...
Svar
11
· Visningar
3 312
Senast: Skogstroll
·
L
Avel Någon som gått utbildningen?Vad är er bakgrund?Nöjda med utbildningen?Har ni haft jobb efteråt?Egen verksamhet eller anställda?
Svar
0
· Visningar
1 421
Senast: Laahra
·
Avel Satt och kollade lite på faktabladen och blev förvånad när det på flera av hingstarna i hingstkatalogen ej har lösts licens för ännu...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: Görel
·
G
Avel Ja, man säger ju att ston "släpper bäckenbanden" precis innan fölning. Vad innebär det igentligen? Vad händer med bäckenbanden?
Svar
1
· Visningar
1 259
Senast: Melynda
·
B
Avel Hej alla! Här kommer en som är helt ny på Buke. Pass på, första inlägget.... Har ett sto e.Lido ue. Emir som jag ska betäcka till...
2
Svar
28
· Visningar
2 881
Senast: DC04
·
Avel Hur "populära" är dessa? Finns det någon marknad för att sälja ett sådant föl? Vad ligger dom på för pris ungefär? Jag vet att detta...
Svar
13
· Visningar
1 607
Senast: QuickStar
·
C
Avel Är det någon som vet något om den tyska hingsten Liatos och kanske t o m har en avkomma? :)
Svar
2
· Visningar
864
Senast: C_V_B
·
Avel Hur uttalar ni Rubignon?? Jag har ett sto efter honom och har hört så många uttalningar på hans namn! Rubignooon? Rubinjong? m.fl :)
Svar
7
· Visningar
1 599
Avel Jag fick ett stort fint hingstföl igår kväll på dygn 325 han satt hårt och vi fick hjälpa till att dra, men han var ute efter max 15-20...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
36 703
Senast: Asa_S
·
S
Avel Häj!! Har bara betäckt naturligt förut och det var tio år sedan.Tänkte nu betäcka men förstår inte riktigt...när det står AI går det...
Svar
9
· Visningar
1 209
Senast: Sofine
·
S
Avel Det här är kanske en jättekorkad fråga men eftersom jag inte vet svaret så måste jag ställa den. Vid naturligbetäckning så hinner...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Ramona
·
Avel Dimaggio- Abanos- Rohdiamant- Hill Hawk Sir Donnerhall- Dimaggio- Abanos- Rohdiamant- Hill Hawk Är detta en intressant stam i era...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Jessica.B.
·
B
Avel Jag har kanske en lite dum fraga.. Ja som sagt hur hittar jag en hingst med en ccrc-gen? Hur tar jag reda pa om hingsten jag vill ha ar...
2
Svar
24
· Visningar
3 156
Senast: BREA
·
Avel Mitt föl fick sprutande diarre för 2 dagar sedan. Jag förstår ju att det måste ha med fölbrunsten att göra (8 dygn när diarren började)...
Svar
13
· Visningar
1 949
Senast: Sockertoppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka